Selasa, 6 Mac 2018

Starbucks Perkenal Minuman Kopi Berlapis Baru Di Musim Bunga

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Kedatangan musim bunga kali ini mengalu-alukan Starbucks memperkenalkan dua minuman kopi berlapis yang baru dan sangat indah dengan menampilkan fusions unik Signature Espresso bersama ramuan Butterfly pea flower tea dan Macedemia Nut.

Kemunculan dua minuman artistic handcrafted Starbucks Macademia Cocoa Cappuccino, Starbucks Iced Butterfly Pea Lemonade Cold Brew dan mengembalikan semula minuman Starbucks Tahitian Vanilla Macchiato pasti memikat selera anda musim bunga ini.



Starbucks Perkenal Minuman Kopi Berlapis Baru Musim Bunga

 
Starbucks Macademia Cocoa Cappuccino
Starbucks Cappuccino klasik yang telah diberi sentuhan dengan rasa sedikit pedas. Minuman ini adalah gabungan rasa sos coklat yang kaya macademia, creamy milk foam, dan rasa espresso yang pekat. Untuk rasa yang lebih sempurna, sedikit campuran sos nutty chocolate dan campuran macademia berserta crackers ditambah ke atasnya.

Starbucks Iced Butterfly Pea Lemonade Cold Brew
Minuman yang memberikan sentuhan berwarna-warni. Ia memperlihatkan swirls dengan kombinasi limau tangy yang segar dan warna-warna yang memukau dari Teh bunga Butterfly Pea; ramuan terkini dari Asia Tenggara yang sangat terkenal dengan warna biru semulajadi dan sifatnya yang boleh berubah warna.

  

Starbucks Tahitian Vanilla Macchiato
Minuman ini kembali lagi atas permintaan tinggi yang mana ia menghasilkan velvety steamed milk with aromatic, caramelly Tahitian vanilla syrup di atasnya dengan Signature Espresso. Minuman Starbucks Tahitian Vanilla Macchiato juga dihiasi dengan taburan vanilla bean specks dan vanilla drizzle dalam corak crosshatch yang klasik.

Selain itu, Starbucks juga memperkenalkan menu makan tengah hari baru iaitu Turmeric Chicken Sandwich dan Wholemeal Spicy Chicken Floss & Cheese yang sangat sempurna kepada dua minuman baru yang hebat serta menyegarkan untuk menambah tenaga di waktu panas ini.

Edisi Terhad Koleksi Barangan Starbucks

 
 

 

Raikan juga permulaan baru anda musim ini dengan Kad Starbucks Edisi Terhad dengan rekaan Sakura.

 
Starbucks Spring Season Blend RM40
Starbucks Papua New Guinea Highlands RM45 

Didedikasikan kepada semua pencinta kopi, Starbucks Spring Season Blend yang terdiri daripada whole bean dan VIA Ready Brew disediakan untuk para pelanggan meraikan permulaan tahun mereka di musim bunga ini dengan ceria dan indah. Buat para pelanggan yang juga sedang mencari Nota Herba Kompleks, Starbucks Papua New Guinea Highlands akan menjadi pilihan yang sangat sesuai untuk pengalaman yang sihat dalam secawan kopi.


  
Tahun ini juga merupakan satu detik keindahan musim Bunga Sakura di Jepun yang boleh didapati melalui koleksi barangan edisi terhad baru Starbucks. Koleksi barangan yang memberikan keceriaan musim bunga ceri dengan elemen reka bentuk yang berbeza yang diilhamkan dari tradisi pada waktu malam musim bunga yang indah.

   

Starbucks® Falling Blossom Mug RM 88.00
Starbucks® Pink Glass Waterbottle RM 108.00
Starbucks® Floating Flowers Tumbler RM78.00
Starbucks® Pink Blossom Waterbottle with Straw RM65.00
Starbucks® Weeping Willow Tumbler RM85.00
Starbucks® Gray Blossom Tumbler RM115.00
Starbucks® Gray Rain Tumbler RM115.00
Starbucks® Pink Blossom Tumbler RM138.00

Starbucks Macademia Cocoa Cappuccino dan Starbucks Tahitian Vanilla Macchiato berharga RM17.50, manakala Starbucks Iced Butterfly Pea Lemonade Cold Brew berharga RM15.00. Tawaran ini akan bermula pada 2 Mac 2018 sehingga kehabisan stok.

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web Starbucks Malaysia di www.starbucks.com.my.

10 ulasan:

  1. edisi koleksi Starbucks ni mmg cantik..nasib baik bukan peminat koleksi Starbucks sangat..kalau tak mmg parah membeli..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahahahaha... Kalau peminat rasa ni memang penuh satu rumah ni.. Ekekeke...

      Padam
  2. Sedapnya...ok nak terjah Starbucks la..kad pun lama dah x guna..banyak lagi credit dalam tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeah...Cepat kak SA... Nanti terlepas kesemua edisi terhad tuh..hehe..

      Padam
  3. Suka pergi Starbucks kalau ada menu baru. Boleh singgah lah cuba menu Spring. Nampak sedap :D

    Semua tumbler cantik!! Sweet je warna pink.

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Kan... So...cepat2 lah dapatkannya selagi stok masih ada..hehe..

      Padam
  5. wahhh cantik belaka koleksi starbucks ni :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan.... Memang cantik.. Ade duit lebih, LeYa nak pergi dapatkan jugak..hee..

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com