Wednesday, 14 March 2018

Nanas Emas CoolBlog Percuma

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Pada peminat CoolBlog, jom LeYa nak bagitahu ada promosi istimewa untuk korang semua.

Promosi Beli 1 Percuma 1!

WoW!!! Menarik kan bunyinya. Korang BELI satu CoolBlog dan dapat PERCUMA satu lagi CoolBlog berperisa Nanas Emas ni.

Sempena dengan tahun ke-10 CoolBlog dalam industri ni, jadinya mereka menawarkan promosi Beli 1 Percuma 1 dengan membolehkan anda sendiri merasai kelazatan "Nenas Mint" atau "Nenas Passionfruit" dengan pembelian CoolBlog yang ada pada menu.

Jangan lambat guys! Promosi ini hanya berlangsung selama tiga hari dan bermula 13 Mac 2018 dan berakhir 15 Mac 2018. Promosi ini sah di semua cawangan CoolBlog sehingga kehabisan stok.

Jadi.... LeYa menjemput korang semua untuk datang ke kiosk CoolBlog dan nikmati promosi tiga hari ini sekarang!

#JomCool #CoolBlog #NanasEmas 
Reaksi kOrang:

10 comments:

  1. Wah bestnya beli 1 percuma 1. Mangga nih feveret sy tau

    ReplyDelete
  2. Adik kak ana dah beli semalam. Sedap giler kata dia. Kak ana nk try hari ni juga.

    ReplyDelete
  3. Bestnya. nak kne try ni hehe.
    Ika dtang singgah sini ya. https://ikashoid.blogspot.my/2018/03/bersyukurkah-kita.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..jom try cepat.. promosi 3 hari je ni.. Okay..leya singgah balik blog ika..

      Delete
  4. Jom cepat dapatkan..x lama je promo dia kan...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Hehe..xpe..nanti ade peluang lagi..boleh grab ye.. Rezeki Allah ade mana-mana kan..

      Delete

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com