Rabu, 12 Disember 2018

My Children's Book, Laman Web Pencinta Buku Dengan Harga Berbaloi-baloi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Siapa dekat sini suka membaca buku? Atau senang cakap ulat buku lah... Nak tak kalau LeYa bagitahu ada satu tempat yang menjual buku-buku dengan harga sangat berpatutan secara online. Pencinta buku mesti tak sabar-sabar kan! Jadi, jom teruskan membaca!


Kalau nak cari buku terutama buku kanak-kanak secara online dengan harga yang sangat murah, korang patut singgah ke laman web My Children's Book. Laman web ini menjual buku kanak-kanak terbitan seluruh dunia yang memang terbaik dan korang patut miliki untuk menambah koleksi buku korang.


Latar Belakang My Children's Book

My Children's Book ditubuhkan oleh Ace CSR Sdn Bhd pada tahun 2018. Laman web ini merupakan destinasi terbaik buat IbuBapa yang mencari koleksi buku cerita buat anak-anaknya. Terdapat pilihan berlandaskan umur serta kategori khusus bagi memudahkan pelanggan memilih dan membeli buku yang diingini.



My Children's Book juga menyediakan pilihan buku yang sangat menarik untuk kanak-kanak mengikut peringkat umur iaitu dari umur bayi sehingga remaja dan dewasa. Korang juga boleh buat pilihan sama ada melalui kategori fiksyen, aktiviti, pendidikan dan banyak lagi. Kanak-kanak pasti seronok dengan pilihan buku yang banyak dan menarik!

Terdapat juga tawaran buku yang lebih menarik sepeti buku mewarna, cerita pendek, pop-up books, kisah pengembaraan dan juga buku fiksyen buat semua pencinta buku. Ia sejajar bagi menanam minat yang mendalam buat kanak-kanak dalam membaca dan meneroka buku-buku cerita yang dimiliki mereka.


Jom Kumpul Koleksi Buku Bersama My Children's Book

Apabila LeYa buka sahaja laman web ni, LeYa dah mula jatuh cinta dengan semua buku yang ada. Diikutkan nak je borong semua. Maklumlah LeYa kan memang minat membaca. At least, sebulan 2 buah buku LeYa akan habiskan pembacaan. Hehehe...

Dalam meneliti setiap pemilihan buku-buku yang ada di laman web My Children's Book, LeYa berjaya memiliki 4 buah buku yang jumlah keseluruhannya kurang dari RM50. Ha! Murah kan. Dari awal LeYa dah bagitahu kan, laman web ni memang menyediakan pelbagai koleksi buku dengan harga yang berbaloi-baloi. So, punya lah suka bila dah dapat buku yang diidamkan. Terus buat pembelian dan pembayaran tanpa banyak kata lagi.


Jeng... Jeng... Jeng... Antara 4 buah buku yang berjaya LeYa beli hari tuh adalah The Dark Beloved, Burning Up, Pip And The Wood Witch Curse dan Harry Potter & The Goblet of Fire. Actually, yang Harry Potter tu LeYa beli sebab koleksi LeYa yang tu dah hilang dipinjam orang tanpa pulangkan semula. Tapi, tak mengapa lah. Anggaplah bukan rezeki LeYa. Jadi, bila ada buku murah ni, terus LeYa cari koleksi Harry Potter. Malangnya, hanya ada satu tu jer. Terus lah sambar sebelum kehabisan stok dan buku tambahan lain yang dinyatakan.

 

 

Memang seronok membaca ni. LeYa sedari kecil lagi dah di didik dengan membaca. Lama-kelamaan membaca menjadi salah satu hobi kelapangan. Lagipula, membaca merupakan sebahagian yang penting untuk meningkatkan kecerdasan minda dan emosi kita. Sikit sebanyak mampu memberi kesedaran sosial, empati dalam meniti kehidupan hari ini.


So, bagi korang yang ingin mendapatkan koleksi buku-buku di sini, boleh terus ke laman web My Children's Book dan rasai sendiri pengalaman membeli-belah buku-buku dengan harga murah secara atas talian. Laman web ini adalah laman web yang wajib singgah jika korang benar-benar cinta dan minat dengan buku. So, cepat-cepat masukkan dalam list online shopping korang!

  

Untuk tidak terlepas sebarang maklumat dan promosi penting, pastikan korang sentiasa melayari 

Website

Alamat
My Children's Books,
7-2 Jalan Dato Haji 1,
Taman Tan Yew Lai,
58200 Kuala Lumpur,
Malaysia.




0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com