Rabu, 12 Disember 2018

Malaysia Productivity Corporation (MPC) Meningkatkan Pertumbuhan Produktiviti Melalui Pelancaran Anugerah Nexus Pertama Untuk Peruncitan dan F&B Industry

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Productivity Nexus for Retail and F&B telah dinobatkan sebagai Anugerah Nexus Pertama 2019 dalam industri runcit dan F&B di Malaysia bersempena dengan "Nexus Retail and F&B Rockin' Talk 2018" di Concorde Hotel, Kuala Lumpur pada 30 November lalu.


Acara ini adalah yang pertama seumpamanya diadakan dan satu-satunya Anugerah yang berkaitan F&B diiktiraf oleh kerajaan bagi tujuan menjadikan peruncitan dan F&B adalah paling berprestij di Malaysia dengan bertemakan "An Edutainmemt Night: Rocking Retail and F&B".

Anugerah Nexus 2019 akan mempamerkan 15 kategori yang akan dipertandingkan bersempena dengan sesi perkongsian inovatif oleh usahawan yang ditubuhkan di Malaysia.


Dalam majlis pelancaran Anugerah Nexus 2019, Dato 'Mohd Razali Hussain, Ketua Pengarah Produktiviti Perbadanan Malaysia (MPC) berkata "Kerajaan telah komited pada Anugerah Nexus 2019 buat industri runcit dan F&B. 


Selain itu, ia bertujuan inisiatif kerajaan untuk mengiktiraf pencapaian buat perusahaan industri yang telah berjaya dalam produktiviti, pertumbuhan dan inovasi. 

"Anugerah Nexus 2019 merupakan satu lagi langkah ke hadapan dalam industri Peruncitan dan F&B untuk memberikan Anugerah yang boleh dipercayai dan diberikan oleh kerajaan dan disokong oleh badan industri. Ini akan menjadi cerita sukses dan amalan terbaik.


Acara pelancaran itu juga bertepatan dengan Talk Edutainment “Rocking Retails and F&B” yang menampilkan tycoon perhotelan Malaysia, Tan Sri Syed Yusof Nasir, Pengasas Fave, Joel Neoh, selebriti chef, Chef Wan, Terry Goh dari Kyochon 1991, Dome’s Café’s Nigel Oakey, Dato’ Louis Chang dari Annkang, Blackbox Insights’ Desmond Ng dan Man dari Chef Iron Thailand, Dhin Boonsombat.

Untuk maklumat lanjut, boleh layari http://wayup.my/

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com