Sabtu, 11 Mac 2017

Coway Run 2017 Bakal Diadakan di Starling Mall, Damansara Uptown

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...


Buat julung kalinya, Coway (M) Sdn Bhd akan menganjurkan Coway Run pada 07 Mei 2017 yang bertempat di Starling Mall, Damansara Uptown

Coway Run ini diadakan bertujuan mengajak orang ramai mengamalkan gaya hidup sihat dengan menjalankan aktiviti sukan seperti berlari. 

Menurut Pengarah Urusan Coway, Mr Kyle Choi Ki Ryong, Coway Run ini diadakan bertujuan sebagai medium buat rakyat Malaysia untuk keluar dari zon selesa dan mulakan jalani kehidupan yang lebih sihat.


Lebih seronok lagi, para peserta yang akan turut serta dalam larian Coway 2017 ini akan ditemani oleh Model Fitness Malaysia Terkenal - Jordan Yeoh dan bekas Miss Universe Malaysia - Carey Ng


Bagi yang berminat, jarak larian yang akan anda sertai berupa 5KM dan 10KM di kawasan Starling Mall. Ia juga dibahagikan kepada beberapa kategori iaitu:

  • Terbuka Lelaki (18 – 39 Tahun)
  • Wanita Open (18 – 34 Tahun)
  • Lelaki Veteren (40 Tahun ke atas)
  • Wanita Veteren (35 Tahun ke atas )
  • Fun Run (18 Tahun ke atas)
Penyertaan hanya dibuka kepada warga Malaysia SAHAJA.

Sebagai "Pakar Air Ultimate", Coway juga berharap agar semua peserta menjaga kesihatan serta berlatih sebelum acara bermula. Selain itu, para peserta tidak perlu gusar apabila mengalami dehidrasi ketika larian. Ini kerana pihak Coway ada menyediakan 3 penulenan Air Gergasi di setiap 3 stesen air bagi memastikan peserta hidrasi dan juga dapat nikmati air terbaik dari Pakar Air (Water Specialist).

Ini yang paling menarik. Setiap pertandingan pasti akan ada habuannya. Pihak Coway juga menyediakan hadiah lumayan buat pemenang yang berjaya meraih kejayaan. Setiap pemenang bagi kategori yang dipertandingkan akan membawa pulang wang tunai bernilai RM1,000(Tempat Pertama), RM800 (Tempat Kedua) dan RM500 (Tempat Ketiga). 
Selain itu, Coway Run 2017 yang pertama ini telah ditaja khas oleh Starling Mall dan 100 Plus. Memang LeYa dapat katakan tak rugi anda turut serta dalam acara larian Coway Run ni. Badan pun sihat dan cergas. Ditambah lagi hadiah-hadiah menarik yang bakal menanti anda.

Jadi, LeYa ingin menjemput anda semua untuk sama-sama turut serta dalam larian Coway Run 2017 kali ini. Untuk maklumat lanjut mengenai program ini dijalankan dan berminat untuk pendaftaran, boleh ke laman web www.myraceonline.com atau boleh terus layari laman www.facebook.com/CowayMalaysia

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com