Ahad, 7 Oktober 2018

UFORA Skincare Melancarkan Tiga Produk Penjagaan Wajah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Wanita dan kecantikan sebenarnya memang tak dapat dipisahkan. Maklumlah dengan memiliki wajah yang mulus, cerah dan gebu, ia adalah aset paling berharga buat wanita. Kerana itu, ramai para wanita sanggup membelanjakan wang yang banyak untuk mendapatkan kulit wajah yang cantik. Kulit wajah yang berseri mampu memberi keyakinan kepada seseorang wanita dalam melaksanakan aktiviti harian mereka. Itulah menariknya wanita dan kecantikan.

Jadi, baru-baru ini LeYa berpeluang menghadiri satu pelancaran produk terbaru dari UFORA Skincare di The Club Bukit Utama Golf Resort, Petaling Jaya pada 01 Oktober lalu. Tiga produk terbaru penjagaan kulit wajah UFORA Skincare yang dilancarkan pada malam penuh gilang gemilang itu adalah UFORA Skincare Night Serum, Sunscreen dan Facial Foam.


Dalam majlis pelancaran UFORA Skincare, turut diperkenalkan pengasasnya, Puan Supia Saupi dan suaminya yang juga merupakan CEO kepada UFORA, Encik Nik Mohd Hilman Mustapha. Kedua pengasas UFORA memang sangat humble dan mesra dengan semua hadirin yang hadir. Sebelum UFORA Skincare diperkenalkan, UFORA telah pun mendapat sambutan dengan pengeluaran produk UFORA Beauty Collagen. Dengan peningkatan yang begitu tinggi dan menggalakkan, lahirlah idea baru dari Puan Supia sendiri untuk mengeluarkan satu lagi produk iaitu UFORA Skincare




UFORA Skincare mempunyai 1 set penjagaan kulit wajah yang mana di dalamnya terdapat 3 produk untuk penjagaan siang dan malam sepanjang hari. Ianya terdiri dari Facial Foam, Sunscreen dan Night Serum. Set UFORA Skincare 3 produk penjagaan kulit wajah ini sudah cukup membuatkan wajah semua kelihatan cantik, berseri, putih, licin dan gebu. Ia selari dengan konsep yang telah diperkatakan pengasasnya, Puan Supia iaitu "Less Item, More Skincare" di mana tidak perlukan banyak produk, tetapi pasti cantik dengan 3 jenis produk kecantikan itu.


Kelebihan & Fungsi Set UFORA Skincare 


 UFORA Facial Foam
Merupakan pencuci muka dan mengandungi bahan ekstrak Cranberry yang mampu 
  • Melembutkan kulit wajah
  • Menstabilkan kelembapan kulit
  • Membersihkan kulit wajah
  • Mengecilkan liang pori-pori
  • Mampu mencerahkan wajah
  • Membuatkan kulit wajah sentiasa tegang dan berkilat. 

UFORA Sunscreen 
Untuk penjagaan kulit wajah waktu siang pula, ia mampu 
  • Merawat kulit dan melindungi dari sinaran UV cahaya matahari SPF50. 
  • Tidak melekit dan cepat menyerap.
  • Terdapat juga anti penuaan yang mampu membuatkan kulit wajah kekal awet muda dan sentiasa kelihatan anggun dan cantik. 
  • Ia turut diperkaya dengan Vitamin E.
 UFORA Night Serum
Dengan esktrak Aloe Vera yang berkualiti tinggi dan sangat sesuai untuk semua jenis kulit wajah dan semua lapisan umur, ianya turut mampu 
  • Merawat kulit wajah yang bermasalah seperti jerawat, jeragat, parut dan sebagainya
  • Mengecilkan pori-pori 
  • Mencerahkan kulit wajah
  • Melembutkan dan menegangkan kulit wajah

UFORA Skincare juga turut melancarkan rakan niaga strategik untuk kesemua Distributor sebagai pembekal yang luas dan terbesar di seluruh Malaysia bagi memastikan produk UFORA Skincare sampai kepada setiap pengguna di Malaysia.

So korang, jangan tunggu dan lihat sahaja. Dapatkan kulit wajah yang licin dan anjal serta cantik dengan produk UFORA Skincare sekarang. Bagi setiap pembelian berharga RM139 (SM) / RM149 (SS), ia didatangkan juga dengan 3D blend puff yang berkualiti. Produk ini boleh didapati di kesemua kedai jamu seluruh Malaysia.



Untuk mendapatkan keterangan lanjut, boleh ikuti maklumat di bawah:

Facebook

Instagram


5 ulasan:

  1. slalu dgr iklan kt radio psl ufora skincare ni

    BalasPadam
  2. Produk baru ni kan...x penah jumpa lg ni

    BalasPadam
  3. compactkan...x jenuh nak guna...akak sukaaa

    BalasPadam
  4. Berita baik buat wanita ni, malah lelaki yg pentingkan penjagaan wajah pun bagus juga. Nampak menarik Ufora ni.

    BalasPadam
  5. jelita jelita barisan blogger yg gi event ni :) hi hi hi...

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com