Khamis, 28 September 2017

Pengalaman Shopping di Kedai Bundle Jepun Terbesar di Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Minggu lalu, LeYa dan Otomen diberi kesempatan untuk shopping sempena nak hujung tahun ni kan. Biasa lah kan... Year End Sales dah bermula. Jadinya, ramai lah yang berpusu-pusu  mencari YES ni untuk shopping barang keperluan mahupun kehendak. 

So... ke mana yang LeYa akan bawa korang semua untuk berjimat-cermat ketika membeli-belah dan sekaligus memiliki barangan baru dan berkualiti. LeYa nak cakap pasal satu kedai ni yang mana barang-barangnya tersangatlah murah giler! Memang berbaloi-baloi lah korang kalau singgah.


Jalan Jalan Japan Buka Cawangan Kedua

Kalau korang ke One Shamelin Mall yang terletak di Cheras, Kuala Lumpur, jangan lupa untuk ke Kedai Bundle "Jalan Jalan Japan" yang berada di tingkat 3 bangunan tersebut. Jalan Jalan Japan (JJJ atau 3J) merupakan Kedai Barangan Pre Loved atau Bundle dari Jepun yang terbesar dan termurah di Malaysia.

Kalau korang nak tahu Jalan Jalan Japan di One Shamelin Mall ini adalah cawangan kedua dibuka selepas pembukaan Jalan Jalan Japan pertama di Sky Park One City Mall, USJ Subang Jaya pada 18 November 2016 lalu.



Apa yang korang akan dapat bila membeli-belah di Jalan Jalan Japan ni? Terdapat banyak pilihan koleksi pakaian, kasut, permainan kanak-kanak, barangan bayi malah perkakasan rumah pun korang boleh dapatkan di sini. Lebih menarik lagi korang akan ditawarkan dengan harga yang sangat berbaloi dan murah. 

Sebenarnya, barangan Pre Loved ini bukan sahaja barangan yang sudah terpakai. Namun, ada juga barangan baru dan masih belum digunakan boleh juga korang dapatkan dan jadikan barangan Pre Loved milik korang. 

Kenapa Jalan Jalan Japan?

Jalan-Jalan Japan ni sangatlah terkenal dalam bahasa Melayunya sebagai "berjalan". Tetapi ia mungkin tidak menunjukkan spesifik destinasi sebenar bagaimana arah tujuan untuk berjalan atau makan angin serta menikmati sendiri suasana baru. Jadi, disebabkan itu, Pemilik JJJ mendapat satu idea kreatif untuk menjenamakan kedai ini sebagai Jalan-Jalan Japan yang mana ia menunjukkan tujuan sebenar berjalan dan nikmati suasana di Mall Jepun.



Shopping Sakan di Jalan-Jalan Japan

Ya Allah!!! Sebaik sahaja kaki melangkah masuk ke kedai itu, LeYa terpukau dengan deretan pelbagai jenis barangan dari Jepun bermula pakaian, household, cenderamata dan permainan kanak-kanak. Harganya pun WoW! Memang Murah Giler! Saat dah masuk ke situ memang rasa taknak keluar dah sebab semua tempat LeYa nak explore. Memang rambang mata dan pening nak pilih. 

Memang sakan betul mereka bershopping.

Tidak ketinggalan juga Otomen Taro kita memilih koleksi pakaian lelaki yang ada

Kalau korang nak main skuter ni, tak perlu risau kalau tak cukup bajet... Singgah JJJ untuk korang dapatkannya

Deretan koleksi pakaian yang korang boleh dapatkan di sini

Tengok ni! Pasti teruja kan kanak-kanak bila dapat memiliki koleksi robot ni dengan harga murah.

Jalan-Jalan Japan is Awesome! #MurahGiler #SerbuJJJ

Enjoy Yor Shopping with Jalan-Jalan Japan

Jadi.... Jangan lupa untuk cepat-cepat datang ke One Shamelin Mall dan singgah ke Kedai Pre Loved Jalan-Jalan Japan pada 30 September 2017 ini. Jom shopping sakan pada hari tu!

Dan yang paling penting, korang kena mention nama LeYa jika korang ingin nikmati diskaun 5% atau korang menjadi 100 yang pertama untuk dapatkan potongan 10% lagi. So... jumlah keseluruhannya adalah 15%. WoW!!! Enjoy your shopping! 

Jom bayar!

Keseronokan wajah LeYa bila penuh tangan menjijit beg plastik dari Jalan-Jalan Japan

Hasil tangkapan semua barangan LeYa dan Otomen yang bernilai hanya RM100 sahaja!

Maklumat lanjut mengenai Jalan-Jalan Japan boleh layari seperti yang tertera di bawah:-

12 ulasan:

  1. Banyak la tangkap atomen... tp tetap setia pd atomen yg satu.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Hehehe.... Tu Mr. Otomen Taro punye la... Koleksi dia... Peminat otomen...

      Padam
  3. yang kat one city masih ada kan? macam menarik pula..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ade... Jom singgah sabtu ni di one shamelin mall... boleh dpt diskaun taw

      Padam
  4. Balasan
    1. Mestilah best... Kan kaum hawa memang suka shopping

      Padam
  5. Wahhh bestnya shopping dekat situ. Nak terjah juga lah nanti. Nampak menarik sgt tu.

    BalasPadam
  6. dulu selalu pergi cawangan dia kt usj tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Owh yeke...LeYa tak pernah pergi lagi yang USJ tuh...

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com