Khamis, 27 Julai 2017

Tiket Flight + Hotel Bernilai RM21,000 Dari Traveloka

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Masa untuk anda merancang dan berseronok ketika bercuti sudah hampir tiba!


Setelah hampir satu setengah tahun anda bekerja, sudah tiba masanya untuk anda mengambil peluang bercuti merehatkan minda bersama keluarga. Bukan sahaja menyeronokkan malah dapat mengeratkan lagi hubungan antara ahli keluarga yang turut bersama bercuti. Jadi, rancanglah percutian anda agar ia kelihatan menarik dan indah untuk diingati sepanjang hayat. 


Traveloka dan Grab telah bekerjasama untuk memberi anda 6 pakej termasuk Hotel + Tiket Penerbangan sehingga bernilai RM3,500 ke destinasi percutian di Asia Tenggara.

OH YASSS!!! Anda boleh sahaja menjadi salah seorang dari yang lain untuk memenangi pakej penerbangan + hotel bernilai RM3,500 ini dengan hanya mengambil perjalanan Grab:
  1. Dari 21 hingga 30 Julai, tempah perjalanan sebanyak mungkin dengan Grab menggunakan kod tanpa diskaun .
  2. 6 penumpang yang berjaya menggunakan kod tanpa diskaun akan memenangi hadiah.
  3. Pemenang akan dimaklumkan melalui panggilan telefon atau SMS.
Jadi, lebih banyak anda menggunakan Grab dengan mengambil kod promo yang disediakan, semakin tinggi dan cerah peluang anda untuk memenangi percutian hebat ini.

Sebelum pergi bercuti dengan Pakej Traveloka dan Grab, jom kita hayati dahulu pemandangan-pemandangan indah di lokasi yang ada di dalam Asia Tenggara.


Bersama ahli keluarga, anda boleh nikmati landscape cantik dan berenang di Crystal Clear Lagoons of El Nido, Philippines. Menarik kan! 


Melihat matahari terbenam dari buaian laut di Lombok, Indonesia

Jadi, apa tunggu lagi! Jom ambil peluang yang ada ini sekarang. 

Oh Ya! Tidak hanya di situ sahaja! Anda boleh dapatkan tawaran lebih hebat dari Traveloka kepada pengguna Grab sehingga diskaun sebanyak RM135 untuk pakej penerbangan dan hotel! WoW!!! Ini memang sangat menarik!

1 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com