Khamis, 15 Disember 2016

Share & Shop for Free di 28Mall.com

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Online Shopping semakin berleluasa kini. Tipu lah kalau LeYa cakap yang korang semua tak pernah membeli belah dengan online shopping. Makcik-Pakcik yang berumur 50 tahun pun pandai bershopping secara online, inikan pula muda-mudi yang lebih gemar menjalankan sesuatu kerja secara cepat dan mudah. Memang dah confirm secara sahih la korang akan memilih untuk bershopping secara online kan. Ia sangat mudah dan berbaloi.


Syarikat eOneNet.com pada 03 Disember 2016 yang lalu telah menjemput LeYa dan rakan-rakan blogger untuk memberitahu tentang betapa bestnya bershopping bersama www.28mall.com, platform shopping online yang menawarkan pembelian barang dengan konsep Share & Shop for Free. 

Kenapa Share & Shop for Free?

Korang hanya perlu daftar akaun dan share di media sosial. Kemudian, dah dapat point (dalam HongBao$ (HBS)). Bila dah dapat point dan mencukupi, korang boleh membeli belah secara PERCUMA dengan menggunakan point korang tu. Awesome kan? Best kan?



Apa yang menarik di www.28mall.com

Di 28mall, anda akan dapat lihat hanya terdapat barangan original dari pelbagai jenama dari Eropah, Korea, Jepun, Hong Kong dan Malaysia sahaja yang dijual secara asli dan tulen.

→ Share & Shop secara percuma dengan HongBao $ (HB$) dalam US$.

Step yang sangat mudah. Hanya perlu daftara akaun. Nak lebih senang, daftar guna akaun Facebook, tak perlu nak isi banyak benda pada borang pendaftaran. Kemudian, klik share tentang 28mall.com ni kepada rakan-rakan korang. Secara automatik, korang akan dapat kredit HBS ke dalam akaun korang dengan pantas. Best kan!

HBS ni die bagi secara rambang je. Macam LeYa masa tu dapat HBS 5 manakala suami pula dapat HBS 3. Kalau korang dah daftar nanti, jangan lupa share HBS korang taw dekat LeYa. Kalau korang nak register, ni link dia, 28mall-member-register.

 
Di 28mall.com, anda menggunakan 100% HBS untuk tebus barangan yang anda suka secara percuma. Best sangat kan. Beli barang dengan point. Point tu pulak memang tak ada tarikh luput. Kita kumpul je sebanyak mana yang kita mahu untuk mencukupkan point membeli sesuatu barang. Menarik kan?

Contohnya, kalau korang nak beli Samsung S7 Edge. Harga sebenar dia RM3,901.00. Tapi kalau korang berjaya kumpul point HBS sehingga HBS 878, korang boleh beli macam tu je! Best kan!


Jenama yang terdapat di 28mall.com

Terdapat pelbagai jenis jenama yang boleh korang dapati di 28mall.com. Antaranya termasuklah Rolex, Prada, Papa Recipe, Inga, Crocs, PediaSure, Coach, Swarovski, JayJun dan banyak lagi. Memang sangatlah berbaloi kalau korang membeli belah di sini.




Produk-produk ni semuanya kebanyakan dari luar negara. Tapi Jangan Risau! Korang boleh pilih untuk ambil sendiri barang-barang yang korang beli tu dari HQ 28mall di sebelah LRT Bangsar tanpa sebarang cas ataupun terus pos ke rumah korang dengan cas penghantaran kos. Mudah kan?





Produk-produk dari Malaysia juga boleh didapati di 28mall. Seperti yang dilihat di gambar atas, susu Pediasure untuk bayi atau kanak-kanak yang sangat popular di Malaysia boleh dibeli di 28mall dengan hanya menggunakan point HBS. Best kan! Susu Pedia sure di luar harganya jatuh RM300++. Di dalam 28mall, anda boleh beli dengan RM100++ je. Seronoknya kan dapat shopping di samping dapat berjimat juga.

Tengok tu? LeYa tak tipu kan. On the spot, LeYa dapat redeem point HBS dan mendapatkan barangan dari 28mall.com. Syoknya la kan... Nak kumpul point lagi la lepas ni. Nak redeem Smartphone Samsung S7 Edge yang kat atas tu. hehe...


Jangan lupa tau!!! Kutip sebanyak mungkin point HongBao$ (HBS) setiap hari dengan login dan share tentang 28mall.com kepada rakan-rakan kat media sosial yang korang ada. 

Website: www.28mall.com
Facebook: 28Mall.com (Asia) 
                : 28Mall Hong Kong (Hong Kong)
Hashtag: #28mall.com #hongbao #onlineshoppingmalaysia #ShareAndShopforFREE

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com