Khamis, 9 April 2020

Inisiatif Kenny Rogers ROASTERS Menyumbang Makanan Berkhasiat Kepada Frontliner Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Kenny Rogers ROASTERS (KRR) dengan kerjasama Mamee Double-Decker Sdn Bhd telah menyumbangkan 100 set makanan Seoul SedapChikin yang lazat lagi berkhasiat kepada para penyelia perubatan yang berani di Pusat Kesihatan Lembah Pantai, Kuala Lumpur di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).


Inisiatif dalam menyumbangkan makanan kepada jurulatih perubatan ketika tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) selama satu bulan ini adalah selaras dengan komitmen syarikat untuk menggalakkan dan menjaga para pekerja barisan hadapan (Frontliners) yang telah bekerja tanpa mengenal erti penat lelah untuk membendung pandemik Covid-19 dan merawat pesakit.
Food is an essential part of our lives − providing us with energy and nutrients to be healthy and active. As a corporate citizen of Malaysia, Kenny Rogers ROASTERSis doing its part by providing wholesome and delicious meals to these frontline heroes, as an expression of our gratitude to them for sacrificing and risking their lives during this critical period. Our hope isto ease their burden in our own small ways,amidst this difficult time. We also want to let them know thatthey are not alonein this combat against Covid-19 andwestand together with them,” said Kennie Thong, Senior Marketing Manager of Berjaya Roasters (M) Sdn Bhd.

Selain itu, KRR juga baru-baru ini telah menyampaikan 900 set Kenny's Quarter Meals kepada para pegawai perubatan di Hospital Sungai Buloh sebagai sebahagian daripada inisiatif tanggungjawab sosial korporat (CSR).

Kenny Rogers ROASTERS mendesak rakyat Malaysia untuk menyokong semua barisan hadapan dengan mematuhi Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dengan lebih ketat seperti mengelakkan perjalanan yang tidak perlu ke tempat yang sesak, mengamalkan social distancing dan duduk diam-diam di rumah (#StayAtHome). Orang ramai juga diingatkan untuk memakai topeng muka dengan betul supaya ianya digunakan dengan berkesan serta membersihkan dan mencuci tangan dengan kerap.

Untuk maklumat lanjut mengenai Kenny Rogers ROASTERS, boleh layari


atau hubungi

03 - 2119 9888

12 ulasan:

  1. Balasan
    1. Takpe boleh beli secara delivery.. Kan3x... Ni bagi peluang KRR sumbang Seoul SedapChikin tu ke Frontliners

      Padam
  2. Terbaiklah KRR.. sedap ni kalau dapat makan kat restoran macam biasa

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Bagus inisiafif yang dilakukan KRR ni. Terbaik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye mimie... Semoga lebih ramai lagi yang membantu terutama golongan yang kurang berkemampuan

      Padam
  4. Lama tak makan KR. Sedapnya. Tahniah buat team KR atas sumbangan utk frontliners yg bertugas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama lah dengan LeYa. Pun dah lama juga tak menikmati juadah KR ni..

      Padam
  5. bagus.. smoga ramai lagi yang menyumbang macam ni =)

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com