Khamis, 5 September 2019

V Ultimate Wellness Berhad Melancarkan My Thai Premier Di Cititel Mid Valley, Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Sebenarnya kan, bukanlah kali pertama LeYa menjejakkan kaki di Pusat Kesihatan dan Kecantikan Spa ni. Acap kali jugalah merealisasikan impian nak kelihatan cantik di hadapan suami tercinta dengan membuat rawatan spa yang disediakan. Jadi, baru-baru ini LeYa ada singgah ke satu pelancaran outlet utama My Thai Premier yang terletak di Cititel Mid Valley, Kuala Lumpur.


Jom Kenali Apa Itu My Thai 

My Thai Premier merupakan Pusat Kesihatan dan Kecantikan (My Thai Health and Wellness Centre) dan juga anak syarikat V Ultimate Wellness Berhad yang menawarkan perkhidmatan kecantikan terkemuka negara dengan melancarkan My Thai Premier, outlet baharu di mana ia menaikkan khidmat pelanggan yang lebih efisyen dan bijaksana. Terdapat 3 jenis model yang berbeza pada outlet yang ditawarkan. Kesemua outlet yang terdapat di My Thai menawarkan produk dan perkhidmatan yang sama tetapi My Thai Express agak sedikit kecil dan hanya menawarkan perkhidmatan kepada tetamu yang tidak mempunyai masa terhad.

My Thai juga memenangi pelbagai anugerah yang menyediakan perkhidmatan dan rawatan terapeutik yang luar biasa. Dengan memiliki 8 cawangan di seluruh Lembah Klang dan 30 lagi kedai yang akan dibuka selama 18 bulan akan datang, My Thai merupakan salah satu daripada Wellness Brands yang paling pesat berkembangdi negara ini.


Selain itu, kerjasama dengan Dr Nano Premier turut dilancarkan dengan penyediaan teknologi terkini kepada My Thai Premier. V Ultimate Wellness Berhad meletakkan sasaran pertumbuhan perniagaan RM36 juta pada tahun ini melalui pembukaan kedai perkhidmatan terapi baharunya, My Thai Premier di Cititel Mid Valley itu.


My Thai Premier merupakan tempat utama yang luas dengan memiliki kawasan VIP dan VIP Lounge  yang menggabungkan perkhidmatan estetik terbaik kepada pelanggan yang hadir. My Thai Premier memiliki ruang yang mewah dan memberikan rasa ketenangan ketika menjalani rawatan di sini. Pusat kecantikan ini mempunyai pancuran mandi yang moden dan bersih serta selamat, Wi-Fi percuma dan sentuhan reka bentuk yang diinspirasikan dari negara Thailand.

Terdapat pelbagai terapi penyembuhan yang inovatif dan tradisional ditawarkan untuk kedua-dua kaki dan seluruh anggota tubuh badan. Para tetamu yang datang boleh membuat pilihan secara Ala Carte atau melalui siri My Thai Royal, yang mana ia merupakan pilihan khusus untuk memenuhi keperluan tetamu yang berbeza.




Kenali Dr Nano Labcel

Turut berkolaborasi sama, Dr Nano Labcel yang merupakan perintis global dalam sains professional penjagaan kulit akan mempamerkan teknologi perumusan tercanggih yang ada pada produk dan rawatan penjagaan kulit anti-penuaan di My Thai Premier. Ia termasuklah V Non-invasive Deep Face Lift yang memberikan rawatan pelangsingan wajah terbaik.

MY Thai Premier dan Dr Nano Premier bersedia menawarkan suite perkhidmatan yang tiada tandingan kepada semua pelanggan di Malaysia untuk mencuba rawatan baru dan inovatif serta terapi yang menenangkan.

 

Pakej Korporat My Thai

Pakej Korporat My Thai membolehkan pelanggan membuat ganjaran tersendiri dengan program insentif secara individu serta ia menawarkan tempat yang unik dan mudah diingati bagi menghiburkan pelanggan yang hadir.

VIP Lounge
  • Private & peaceful
  • Luxuriously furnished
  • Beautifully decorated with Thai artefacts
  • Audio Visual Equipment
  • Food & Beverage buffet
    Private Treatment Rooms
    • Private treatment & therapy rooms for intimate groups
    • Min of 2 guests & Max of 8 guests per visit

      My Thai Outlets
      • My Thai Premier, Cititel, Mid Valley, Kuala Lumpur
      • My Thai OUG, Jalan Klang Lama
      • My Thai Tengkat Tung Seng, Bukit Bintang
      • My Thai Express - 2 Outlet - The Mines Shopping Mall (New & Old Wing)

      Untuk maklumat lanjut, boleh layari laman sesawang yang tertera

      Website

      Facebook

      4 ulasan:

      1. sekarang semakin banyak pusat rawatan estetik kat Malaysia kan...

        ee tak sabar nak jumpa leya next week 😘

        BalasPadam
        Balasan
        1. Yeah... Betul3x... Sangat banyak..
          Aah laa.. Next week kita akan berjumpa.. Selalu asyik bertemu di dunia online je kan

          Padam
      2. Menarik juga servis dia. Mesti relax je kan. Suasana pun best.

        BalasPadam
        Balasan
        1. Setuju. Sangat syok... Rasa seperti berada di awang-awangan.. Hee..😁

          Padam

      Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com