Selasa, 19 Mac 2019

Review Filem Upin & Ipin : Keris Siamang Tunggal

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah... Bertemu lagi dalam blog buruk LeYa. Baru-baru ini LeYa ada menerima jemputan dari Les' Copaque Production Sdn Bhd untuk tontonan animasi no. 1 Malaysia yang telah kembali semula ke layar perak dengan filemnya berjudul UPIN & IPIN : KERIS SIAMANG TUNGGAL di GSC, Mid Valley Megamall pada 5 Mac lalu. Filem yang diarahkan oleh tiga pengarah muda berbakat iaitu Adam Amiruddin (Pengarah Siri Upin & Ipin), Syed Nurfaiz Khalid Syed Ibrahim (Pengarah siri Puteri) dan Ahmad Razuri Roseli (Pengarah siri Pada Zaman Dahulu). 


Nak cerita panjang kat sini nanti ramai yang akan bosan kan? Jadi, apa kata untuk ketahui ulasan panjang tentang Filem Upin & Ipin : Keris Siamang Tunggal, boleh layari ke laman Portal Propa Rangers di http://proparangers.blogspot.com/2019/03/review-filem-animasi-upin-ipin-keris-siamang-tunggal.html atau klik mana-mana pautan di banner yang ada dalam blog ini.



Jangan lupa saksikan filem hebat ini di pawagam berdekatan anda pada 21 Mac 2019 ini!!

6 ulasan:

  1. Yeahh kak ana dah save date nak tgk movie ni. First time nak bawa syafi masuk wayang ni. Hehe.

    BalasPadam
  2. anak bongsu abam kie memang minat sakan dgn upin n ipin ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh lah bawak pergi tengok tuh.. Dah cuti sekolah ni kan.. Hehe..

      Padam
  3. hari tu tengok Captain Marvel depa tayang la promo Upin Ipin ni.. makin gempak n maju laaa kita nye dunia animasi. memang patut dipuji. mesti anak2 buah sebok ajak tengok ni nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul3x... Animasi anak tempatan hari ini dah semakin hebat. Suka3x..

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com