Isnin, 5 Februari 2018

Hapuskan Jerawat dan Lingkaran Hitam Dengan Swissvita Eye Cream & Cleansing Cream

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Okay semua... hari ini LeYa seronok nak berkongsi dengan korang semua tentang dua kebaikan produk terbaik dari ladang yang didatangkan khas dari All Young Beauty & Health. Dua produk tersebut adalah Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream dan Swissvita Acne Solution Soothing Cleansing Cream

Yang menariknya, LeYa teruja dan tersuka tanpa sengaja dengan bungkusan kotak mereka! Warna kotak yang pinkish, dan di dalamnya terdapat notebook yang comel sangatlah menarik hati LeYa. Best combination color to attract people so much


Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream

Menakjubkan! Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream ni dapat menghilangkan kesan hitam bawah mata korang dalam masa 7 saat. Anda akan rasa dengan pantas membuka mata secara segar kerana Eye Cream ini mampu membuang kulit mati dengan AC-11. Jadi, sila dengan cepat ucapkan Selamat Tinggal kepada lingkaran gelap bawah mata dan bengkak mata anda dalam 7 jam penggunaan Eye Cream ini. 

Selain itu, Eye Cream ini juga terbukti berkesan dapat mengurangkan kedutan garis halus dalam masa 7 hari dan juga menghapuskan kesan hitam kasar anda. Jadi, ia sangat sesuai untuk anti penuaan kerana ia dapat membantu menghapuskan kedut-kedut di sekeliling mata dan kemudian mencerahkan kembali wajah anda daripada menjadi mata panda serta memberikan anda kecantikan yang tidak berbelah bagi lagi kepada anda. Katakan Tidak Kepada Mata Panda Dengan Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream! 


LeYa memang terkejut dengan keberkesanan yang ada pada Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream ni. Hanya beberapa hari LeYa mengamalkannya, lingkaran gelap bawah mata LeYa dah berkurangan dan kelihatan sedikit cerah berbanding sebelum ini. 

Ketika penggunaan Eye Cream ni, tiada kesan sampingan yang dirasakan ke atas diri LeYa. Jadi, ia memang sesuai kepada semua kerana tiada pengeringan dan tiada bau yang tidak menyenangkan ketika menggunakannya. Memang superb dan sangat terbaik untuk digunakan. Hehehe... Kelihatannya LeYa dah seronok dengan Eye Cream ni! Pasti seronok bila produk yang dimiliki berkesan ke atas diri LeYa dan dapat mengembalikan kesegaran dan kecantikan wajah tanpa ada mata panda lagi. Jadi, keyakinan berhadapan dengan orang akan rasa lebih baik dan sentiasa berseri di hadapan mereka. 


Swissvita Acne Solution Soothing Cleansing Cream

Okay... Jom LeYa tunjukkan pula satu lagi produk kesihatan dan kecantikan buat wajah anda. Kali ini, LeYa rasakan ia lebih sesuai kepada wajah yang mempunyai masalah jerawat. Walaupun wajah LeYa tidak kelihatan jerawat yang tumbuh, tetapi ia juga perlu digunakan untuk mengecilkan liang pigmentasi dan juga kombinasikan kulit secara serata agar kelihatan lebih berseri dengan kulit sekata. Penjagaan pada wajah memang amat penting bagi LeYa. Kerana dari wajahlah, orang akan lihat penampilan diri kita sebenarnya. 

Jadi, cara bagaimana anda boleh menghapuskan semua masalah kulit dan mendapatkan kulit yang bersih dan sihat adalah dengan memiliki pembersih muka yang betul. Dan, kalau anda nak tahu, menurut pakar kulit, Swissvita Acne Solution Soothing Cleansing Cream adalah pembersih muka untuk kulit berjerawat terbaik. Jadi, sangat selari dengan slogan "ACNE F-I-G-H-T-I-N-G" untuk mengembalikan kulit wajah bersih dan sihat semulajadi seperti kulit bayi.


Seronoknya kan bila kita dapat tahu dan lihat kulit wajah kita kembali sihat, bersih dan yang penting lembut bak kulit bayi selepas menggunakan pembersih muka Swissvita Acne Solution Soothing Cleansing Cream ini. LeYa dapati ketika pengujian pembersih ini, LeYa rasakan tona kulit kembali sekata dan lembut. Tak banyak perubahan tetapi ia sudah terasa dengan kesegaran yang dirasakan pada kulit wajah ini. Ternyata liang-liang pigmentasi mengecil sedikit dari sebelum ini dan dapat membantu LeYa mengurangkan minyak pada wajah LeYa. 

Yang paling disukai, wajah LeYa kembali segar dan ceria sepanjang bertemu dengan semua orang. Maklumlah, kerjaya LeYa sebagai blogger ni memerlukan penampilan yang sangat baik dan cantik untuk berhadapan dengan semua. Jadi, hari demi hari, LeYa cuba menggunakannya dan ternyata ia membantu dalam mengecilkan liang pigmentasi dan menghapuskan jerawat dari merebak luas ke sekitar wajah. 


Swissvita Acne Solution Soothing Cleansing Cream adalah berasaskan asid sitrik yang berfungsi untuk mengecilkan pori-pori, menghapuskan acne bakteria yang degil yang memungkinkan penyebab jerawat tumbuh dan merawat bintik hitam dan lain-lain lagi. Mungkin juga anda akan rasakan kulit anda kering tetapi anda boleh sesuaikan diri dengan memberi perhatian agar kulit anda bertindak balas sebaik sahaja mula menggunakannya. Kerana anda akan dapat hasil yang cukup hebat selepas 1 minggu. Jerawat di wajah anda sudah tiada lagi!

Produk Swissvita Acne Solution Soothing Cleansing Cream ini juga anti-radang dan antioksidan dan ia mempunyai ekstrak tumbuh-tumbuhan bagi mengimbangi kulit berminyak terutamanya di di zon-T. Jadi, ia memberi tindakan yang cepat dan menjadikan rawatan yang berkesan untuk pelbagai jenis kulit berjerawat dan lain-lain. Ia juga sesuai untuk kulit berminyak dan juga kulit tona tak sekata. 

Cara Penggunaan Swissvita Acne Solution Soothing Cleansing Cream

Dinasihatkan untuk menggunakan 2 kali sehari iaitu siang dan malam. Picitkan sedikit pembersih ini dan sapu ratakan pada wajah anda, kemudian bilas perlahan-lahan sambil mengurut-ngurut wajah anda. Ia adalah satu produk pembersih muka yang sangat berkesan dan betul-betul terbaik!

Kat Mana Nak Dapatkan Produk dan Harga Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream dan Swissvita Acne Solution Soothing Cleansing Cream + Kod Diskaun

Bagi anda yang berminat untuk memiliki salah satu produk yang LeYa kongsikan ini (atau kedua-duanya sekali), boleh dapatkan di maklumat yang tertera di bawah:-

>> Aeon Dato Onn, Johor Bahru
>> Kedai Atas Talian seperti HERMO, ZALORA dan LAZADA

Anda juga boleh mendapatkannya secara langsung melalui Laman Rasmi Online All Young Beauty & Health seperti di bawah:

Website

Facebook

Instagram

Harga
Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream RM115 (15gram)
Swissvita Acne Solution Soothing Cleansing Cream RM80


Kepada pembaca setia Blog LeYa! Ini ada berita menarik buat semua! Anda boleh dapatkan kod diskaun SWA10 untuk mendapatkan diskaun RM10 dengan pembelian produk di Allyoung,my tanpa ada perbelanjaan minimum. Kod Diskaun ini hanya sah sehingga 28 Februari 2018. Jadi.... Cepat-cepat lah grab ye!

14 ulasan:

  1. first time dengar. tapi macam best. Sebab muka ai kusam dah sekarang ni. Sejak main panas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh lah cuba dapatkannya... Lagi2 tengah ade promo ni.. gunakan kod yang ada tuh ye

      Padam
  2. Balasan
    1. Jom cepat dapatkannya sekarang selagi kod diskaun tuh masih ada

      Padam
  3. Eyebag kak ana pun dah berkilo2 bawah mata ni. Boleh lah try swissvita ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... lawak lah kak ana ni... OKay2.cepat try taw..

      Padam
  4. Lingkaran hitam ni buatkan wajah kita nampak tua lagi dari usia sebenar kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup betul tuh... Eloklah kiranya kita menjaga penampilan kita

      Padam
  5. Benci betul dengan lingkaran gelap bawah mata. Lagi benci dengan jerawat. Tapi apakan daya, mesti ada punya kat muka. Adoii

    BalasPadam
  6. Akak paling x suka jerawat..tp mustahil x tumbuh kan..time pms tu giler banyak dia keluar...untung sapa takde masalah jerawat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masalah jerawat memang ditakuti kaum wanita.. Sebab tuh kena jaga..

      Padam
  7. bestnya dapt merawatkan jerawat tu yg penting..satulagi bab mata eye cirle dan eyebag.. susah nakdpt product yg boleh merawat mcm ni..

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com