Jumaat, 19 Januari 2018

Merawat dan Menyegarkan Badan Dengan Set Marine Essence

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Okay... Hari ni LeYa nak berkongsi dengan semua pembaca blog LeYa tidak kira wanita ataupun lelaki mengenai satu info menarik berkaitan kesihatan dan kecantikan perawatan lulur badan hanya di rumah sahaja dengan memperkenalkan produk Marine Essence.

LeYa jamin anda semua inginkan kulit yang sihat dan cantik kan? Lebih-lebih lagi di zaman serba canggih ni. Soal kecantikan tidak lagi berpihak pada kaum wanita, malah kaum lelaki juga mula ingin menampakkan ketampanan dan kesihatan diri. Lagi-lagi kulit wajah kan!

Jom Cantik, Sihat dan Segar Dengan Set Marine Essence

Anda sering sibuk sehingga terlupa untuk menjaga kesegaran badan dan kecantikan wajah? Jangan risau! Set Marine Essence ini akan dapat bantu menyelesaikan segala kekusutan yang anda alami. LeYa juga pernah kongsi artikel berkenaan set ini sebelum ini. Kalau yang belum tahu, boleh baca di link bawah ini:


Jadinya, tak perlu lagi kot untuk LeYa terangkan banyak-banyak tentang kelebihan yang ada pada Set Marine Essence ni. Dah memang terbukti berkesan dan ramai yang telah menggunakannya. LeYa dan Otomen sendiri tidak terkecuali dari penggunaan set ME ini. Bila kami dah mula rasa badan letih, kami akan memulakan aktiviti berspa hanya di rumah dengan set ME yang awesome ni. Kesegaran pada tubuh akan dapat dirasai setelah berspa dengannya. 

Antara salah satu aspek untuk menyerikan wajah adalah mempunyai kulit yang sihat dan segar. Sebab tu lah kita lihat di kalangan kita yang seringkali ke rawatan spa akan berseri-seri wajah mereka. Ye kan! So... mungkin di antara kita tak mampu nak ke rawatan spa setiap minggu. Tapi dengan rawatan spa menggunakan Set ME ini, anda akan rasa sama seperti berada di spa terkemuka. Memiliki set dengan harga yang berbaloi murah dan jimat. Tak perlu ke spa lagi!

Jadi... Jika anda nak terus wajah kelihatan berseri, kulit kelihatan cantik, mulus, cerah, segar dan sihat, gigi putih berseri, rambut kekal mayang dan tiada keguguran, maka anda kenalah beri perhatian sedikit pada kulit anda.


Cuba Usahakan Diri Anda Dengan Set Marine Essence

Set Marine Essence menyediakan anda dengan set perawatan kesihatan dan kecantikan yang datang dari sumber alam semulajadi. Dah terbukti penggunaan set ME ini sangat berkesan dan baik untuk kegunaan semua peringkat umur tidak kira lelaki, wanita mahupun bayi. 

Set Marine Essence terdiri daripada Bamboo Salt Nourishing Body Wash, Bamboo Salt Nourishing Shampoo, Bamboo Salt Nourishing Body Scrub, Bamboo Salt Nourishing Conditioner, Marine Essence Beauty Bar dan Bamboo Salt Toothpaste. Keenam-enam rangkaian ini mampu merawat dan menjagakan kulit lebih sihat dan segar.

Mudah kan! Dengan miliki Set Marine Essence ni, anda dah boleh berspa hanya di rumah.


Berminat untuk mencuba produk perawatan dan penjagaan kulit dari Marine Essence ini? Maklumat lanjut seperti tertera di bawah: 
Tempahan/Belian – Tel/WhatsApp : 017-6321680 
Facebook: www.facebook.com/illya.farhana
Instagram: www.instagram.com/illyaleya
Info Syarikat:
Pengedar | Sahajidah Hai O Marketing
Hak milik penuh | Sahajidah Hai O Marketing

Seandainya ada yang ingin berminat untuk menjadi agen, hubungi LeYa (017-6321680) untuk pendaftaran ahli.

7 ulasan:

  1. Ramai kawan-kawan belajar ana pakai set marine essence ni. Ada yg siap jadi ejen lagi. Lagipun produk di bawah Sahajidah Hai O ni memang sedia terkenal dan bagus. Senang dah boleh berspa di rumah je. Xperlu bazir duit dan masa ke spa kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye betul tu Kak Ana... Kalau nak try pakai, boleh lah beli dengan LeYa..hehehe..

      Padam
  2. Leya akak dah lama guna ubat gigi dia terbaik. Dulu kalau gosok gigi mesti gusi berdarah. Sejak guna ubat gigi ni gosok lah kuat mana pun tk berdarah dah. Syampoo pun bagus kurang rambut gugur.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeah...terbaik.. Dah habis nanti boleh roger leya ye..

      Padam
  3. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa di blog ini

    BalasPadam
  4. Ai pernah pakai shampu marine bamboo tu.. wangi..sedap kepala.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tuh... Memang sangat wangi dan menyegarkan.

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com