Selasa, 16 Januari 2018

American Tourister Mengumumkan Superstar Bola Sepak, Christiano Ronaldo Sebagai Duta Brand 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

American Tourister merupakan jenama bagasi antarabangsa yang bergaya dan terkenal di dunia dengan bangganya mengumumkan pengisytiharan superstar bola sepak antarabangsa dan juga ikon fesyen, Christiano Ronaldo sebagai duta jenama baru mereka untuk tahun 2018.


Christiano Ronaldo, semestinya semua kenal dengan pencapaian terbaik beliau dalam arena sukan bola sepak yang telah banyak menerima penganugerahan berprestij serta penghargaan di bawah tali pinggangnya sama ada di dalam mahupun di luar padang. Dengan catatan rekod dunia, beliau mempunyai Anugerah FIFA Ballon d’Or (2008, 2013, 2014, 2016 dan 2017), bekas pemain Manchester United (2003-2009) dan Real Madrid (2009-sekarang) serta penjaring gol terbanyak  dengan memenagi 24 trophy sepanjang kariernya yang cemerlang termasuk empat gelaran UEFA European Championship 2016. Christiano adalah ikon sukan yang terhangat dan terkenal pada saat ini. 

Selain daripada bidang sukan, Christiano juga dikenali sebagai ikon fesyen popular di seluruh dunia. Dengan bercirikan dinamik, bergaya dan penuh keyakinan, ramai di kalangan peminatnya dari 230 juta peminat di Facebook dan Instagram menyukai jenama American Tourister. Pelantikannya berlaku ketika demam bola sepak melanda menjelang FIFA World Cup yang bermula di Moscow, Rusia pada 14 Jun 2018.

Christiano mengekspresikan kegembiraannya ketika menandatangani antara Subrata Dutta, Presiden Asia Pasifik di Samsonite, berkata, " Tidak mungkin ada masa yang lebih baik untuk membawa Christiano naik. Keperibadiannya yang meriah dan lasak, di dalam dan di luar padang, bergema dengan sempurna dengan keperibadian jenama kami yang penuh kasih sayang. Kehadirannya akan membantu membawa American Tourister menjadi jenama terbaik, membolehkan kami menonjol dari pesaing dan membolehkan kami membawa Jenama ke peringkat seterusnya."

Turut gembira untuk menyertai keluarga American Tourister, Christiano berkata, "American Tourister adalah jenama yang berfungsi sangat menarik kepada semua orang. Saya gembira menjadi wajah baru untuk 2018 ini. Sebagai pengembara, saya sendiri menghargai keperluan untuk bagasi berkualiti tinggi yang masih membolehkan anda menyatakan keperibadian anda."

Sejak penubuhannya pada tahun 1933, American Tourister telah berkembang menjadi salah satu nama jenama yang paling dipercayai dan dikenali dengan warisan yang menjangkau lebih dari 80 tahun. Komitmen jenama untuk menawarkan barang tahan lama dan berpatutan terus hari ini dengan tradisi berkahwin dengan kualiti dan reka bentuk yang unggul dengan nilai yang sangat baik, menawarkan pelbagai pilihan peralatan perjalanan untuk semua orang.

Produk-produk American Tourister boleh didapati di kedai runcit utama terpilih di Malaysia.

1 ulasan:

  1. Christiano Ronaldo, of course, is well-known for his excellent achievements in the football field and has received many prestigious awards.

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com