Jumaat, 18 Disember 2020

Motivasi : Capai Kejayaan Menerusi Program Kuasai Marketing 2021-Formula Zero Kos bersama RichWorks

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Siapa yang taknak kaya kan? Setiap hari rata-rata semua dari kita berimpian untuk mencapai matlamat dan kejayaan. Hari semakin hari, masa semakin mencemburui kita. Kejayaan yang kita hendak capai juga semakin bergerak laju. Kadang-kadang kita merasakan terlalu tumpu pada objektif sehingga kita tidak punyai masa untuk mecapai kejayaan. Apakah sebabnya?

Bagi membantu setiap persoalan anda yang ingin mencapai kejayaan, jom tengok dan baca selanjutnya di bawah ini.

Kita sudah kenal dan tahu dengan sebuah syarikat ternama, RichWorks International Sdn Bhd yang dikelolakan oleh seorang pakar motivasi terkemuka tanah air, Datuk Wira Dr. Azizan Osman. Beliau juga merupakan seorang World Class Business Educator dan Asia's No. 1 Business, Marketing & Leadership Coach yang berupaya membimbing lebih jutaan peserta dalam mencapai matlamat dan kejayaan menerusi strategi dan metodologinya. RichWorks juga berpengalaman lebih 12 tahun sejak tahun 2008 lagi dalam menganjurkan acara dan seminar terbesar, melatih lebih daripada 10,000 syarikat dan 1.1 juta peserta dalam 1,500 acara dan seminar. Dalam erti kata lain, RichWorks diibaratkan "Netflix" pendidikan usahawan yang akan membantu 100 juta pelanggan lagi menjelang 2025 dengan akses mudah ke kandungan berorientasikan results dan penyelesaian yang dipercayai di platform dalam talian. 

Kejayaan sangat berkait rapat dengan cara kehidupan kita. Sebanyak 777 usahawan yang terdiri daripada perusahaan kecil & sederhana (PKS) dalam dan luar negara yang mengikuti Program Mentoring RichWorks telah menjana jualan lebih RM2 bilion pada tahun ini. 

Meskipun dalam keadaan krisis kesihatan dan ekonomi yang berlaku, usahawan PKS tersebut merupakan peserta yang lahir dari Program Mentoring di mana Spire dengan 466 usahawan dan Titanium dengan 311 usahawan telah menyaksikan peningkatan keseluruhan nilai jualan sekitar 10% berbanding tahun lalu.

Mencapai kejayaan adalah pengalaman yang sangat positif kerana ia mampu menambah nilai kepada diri kita sendiri dan mampu membuang ego yang tercipta pada diri kita selama ini. Mencapai kejayaan merupakan kemenangan peribadi. 

Jadi, daripada RM2 bilion nilai jualan keseluruhan itu, Spire mencatatkan jualan sebanyak RM211 juta iaitu kenaikan 17.5% pada tahun 2020 berbanding RM155 juta pada tahun 2019. Manakala, bagi Titanium pula mencatatkan kenaikan 9% iaitu RM1.8 bilion jualan tahun ini berbanding RM1.5 bilion pada tahun 2019.

Kenaikan ini menunjukkan bahawa kita semua suka dan nak MENANG. Oleh yang demikian, sebab itu latihan dan bimbingan yang disediakan RichWorks sangat-sangat terbukti berkesan mampu membantu usahawan-usahawan untuk bisnes terus berkembang maju sekaligus menyaksikan peningkatan jualan walaupun dalam apa jua keadaan.

Sehubungan itu, RichWorks akan menganjurkan Program Virtual Online Kuasai Marketing 2021 - Formula Zero Kos Marketing yang berlangsung selama 3 hari untuk membantu usahawan dan bakal usahawan step-up diri dengan strategi pemasaran dalam bisnes mereka untuk pembuka tahun 2021 yang luar biasa.

MAKLUMAT PROGRAM : PROGRAM KUASAI MARKETING 2021 - FORMULA ZERO KOS MARKETING

Tarikh | 25 - 27 Disember 2020 (Jumaat - Ahad)

Masa | 9.00 pagi - 6.00 petang

Tempat | Aplikasi Zoom Webinar

Selama 12 tahun RichWorks beroperasi, lebih 1,100,000 (1.1 juta) usahawan yang nak ubah hidup dan bisnes mereka dengan lebih baik. Jadi, perjuangan RichWorks terus-terusan melatih dan membimbing PKS untuk membantu usahawan daripada Zero to Million! Dan ia diteruskan menerusi Program Kuasai Marketing 2021 - Formula Zero Kos Marketing ini.

Kita tahu sejak Covid-19 melanda, ramai terjejas dari segi kewangan dan juga untuk mencapai kejayaan dalam kehidupan. Oleh itu, RichWorks selaku syarikat peneraju dalam syarikat latihan dan bimbingan keusahawanan terbesar di Malaysia berjaya membantu lebih 400,000 usahawan dengan penganjuran program keusahawanan secara virtual online dan percuma. Inisiatif ini untuk bantu para usahawan yang terkesan dengan krisis pandemik Covid-19 serta sepanjang Pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dijalankan oleh pihak kerajaan Malaysia. 

Nak Kuasai Marketing 2021?

Berapa banyak Zero ‘0’ yang nak di-GANDAKAN?

Ingat lagi sales pernah RM0?

Ingat lagi sales bila capai RM100 yang pertama?

Ingat lagi perasaan capai sales RM1,000 yang pertama?

Dah lupa perasaan capai RM10,000 yang pertama?

Dah pernah capai RM100,000 pertama dan pernah jatuh?

Dah capai RM 1 juta yang pertama?

What's Next?

KUASAI MARKETING 2021 ANDA SEKARANG!!! 

Ilmu pemasaran berubah, pasaran berubah. Kenapa tidak anda juga turut berubah untuk mencapai KEJAYAAN dalam kehidupan demi membantu lebih ramai lagi yang memerlukan. 

Nak Formula GANDAKAN ZERO '0' dalam Sales anda?

Inilah peluang terakhir sebelum menjelang tahun 2021. RichWorks nak taja 3,000 pendaftaran terawal 100% secara PERCUMA! Anda hanya perlu layari website www.zerokosmarketing.com untuk maklumat lanjut dan kongsikan peluang ini kepada 10 rakan-rakan yang betul-betul berminat untuk berubah juga. Ayuh! Join Sekarang.

2 ulasan:

  1. siapa yg buat business mmg elok join program ni kan

    BalasPadam
  2. marketing kalau betul caranya memang boleh naikkan sale kaw kaw kan.

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com