Isnin, 11 Jun 2018

Filem Terbaik Harus Ditonton Sepanjang Aidilfitri Bersama Unifi TV

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Begitu cepat masa berlalu, pejam celik pejam celik dah nak penghujung Ramadhan. Menjelang Aidilfitri ini, Unifi TV akan menyiarkan Top Best Movies untuk ditonton sepanjang Syawal bersama seisi keluarga. 

Sudah menjadi kebiasaan, bilamana ramai yang akan membicarakan apa rancangan terbaik yang akan disiarkan sepanjang bulan Syawal ini. Sebagai antara "kaki movie" yang boleh dikatakan agak tegar ini, jom LeYa kongsikan filem terbaik yang wajib ditonton oleh pengguna Unifi TV.


Jangan ketinggalan untuk tonton filem kegemaran korang di rumah atau di mana sahaja dengan aplikasi Unifi Play TV dengan hanya RM10/filem. Korang juga dapat menikmati filem dengan seberapa banyak yang korang inginkan selama 48 jam!

TOP FILEM UNTUK ANAK-ANAK ANDA!


Bukan setakat filem kegemaran korang sahaja, malah untuk anak-anak korang juga Unifi TV ada sediakan. Memang syok habissss! Confirm anak-anak korang tak akan ke mana-mana atau buat aktiviti yang tak berfaedah bila filem kegemaran mereka ditayangkan di TV. 

TOP FILEM UNTUK ANDA!


Bagi pengguna Unifi TV, korang tak perlu lagi untuk mendaftar kerana korang boleh terus menontonnya di kaca TV atau di Smartphone korang. Yang hanya korang perlu laksanakan adalah langgan setiap pembelian filem yang korang ingin tonton itu menerusi 3 langkah mudah di bawah ini.



Jadi, LeYa mengucapkan Selamat Menonton! Semoga hubungan kekeluargaan setiap keluarga semakin kekal utuh dengan menjalankan aktiviti menonton bersama-sama ini. Jom Tonton Unifi TV sekarang!

8 ulasan:

  1. Balasan
    1. Yup... Mula2 langgan dulu rasa bosan lah.. Tapi lama2 best jugak rupanya.. Macam2 cerita boleh tonton..

      Padam
  2. bestnya bila ada unifi :)

    https://aerillhassan.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan... Jom lah melanggan sekarang...hehehe...

      Padam
  3. Kita baru ada Unifi tv kat rumah hehehe lepas ni kita tonton semua movie tu yer thanks share...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe... Jom tonton cerita menarik bersama Unifi TV

      Padam
  4. Selamat Hari Raya Lya..Rumah k.fiezz pakai Unifi Tv ni..best jugak rancangan2 kat sini...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat Hari Raya Kak Fiezz... Kan... LeYa pun seronok tengok rancangan yang disiarkan.

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com