Khamis, 14 Jun 2018

A Fresh New Addition to Domino’s Hottest Korean Sensation

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Jatuh cinta sekali lagi dengan perisa Ssamjeang yang manis dan pedas especially yang direka khas oleh Domino's Pizza. Domino's kali ini memperkenalkan menu baru iaitu Ssamjeang Prawn Pizza yang ditambah bahan keempat ke setiap hidangannya. Kesemua jenis Ssamjeang Pizza yang popular ini diletakkan dalam keadaan masih panas di trailnya. 

Dengan menonjolkan udang yang segar dan springy berserta dengan tambahan garam dan rempah-ratus Itali dan juga ditambah lagi dengan seaweed yang berkhasiat dan kaya dengan umami flavour, fresh cherry tomatoes, green papers, sprinkled with roasted sesame seeds di atasnya meanmbahkan lagi rasa special untuk menikmatinya. Ia juga disediakan bersama dengan sos Ssamjeang yang khas dan pizza dibungkus rapi dengan teksturnya baik dan seimbang.

Mengenai menu baru itu, Shamsul Amree, Pengurus Besar Kanan Operasi, Domino's Pizza Malaysia dan Singapura berkata "We received tremendous love and support from our customers and Korean fans when we first launched the Ssamjeang Tuna, Chicken and Beef. The response was overwhelming and to cater to the growing request of the Ssamjeang pizzas, we have taken it further and created Ssamjeang Prawn. We believe this new addition enhances the flavor profile of the Ssamjeang sauce especially with the delicious combination of multiple flavours and textures in a single pizza."

“We are heartened by the positive response from our customers and we hope this new flavor will be well received as well. Fasting month and the Raya period is a great opportunity to get together with family and friends while enjoying your favorite pizzas. We are offering fantastic deals for the festive period and we hope our customers will take up the opportunity to enjoy this latest item on our menu while it lasts!” 

Truly inspired dari rakyat Malaysia yang sukakan makanan Korea, Domino's Ssamjeang Pizza direka khas untuk memberikan gabungan 3 rasa dalam 1 iaitu manis, pedas dan sedap. Dengan versatile dan beraroma, Sos Ssamjeang juga boleh didapati dengan Ayam-haseyo Chicken Wings yang dimasak sempurna bersama salutan luar sos Ssamjeang yang sangat sedap.


Sepanjang musim perayaan ini, para pelanggan boleh menikmati Ssamjeang Prawn dengan dua tawaran combo iaitu Ssamjeang Buddy Combo dan Ssamjeang Super Combo. Harga bagi setiap Ssamjeang Buddy Combo ialah RM36.75 (GST zero-rated price) di mana ia termasuk satu pizza Ssamjeang bersaiz regular, satu Ayam-Haseyo, satu Garlic Twisty Bread dan 2 minuman soft drinks. Manakala, bagi set Ssamjeang Super Combo berharga RM56.50 yang terdiri daripada dua Pizza bersaiz Regular, satu Ayam-Haseyo,satu Cheesy Mozarella/Cheddar Stix dan satu botol minuman soft drink 1.5L.


Kesemua Ssamjeang Prawn baru ini boleh didapati di semua kedai-kedai Domino's Pizza dalam waktu yang terhad sahaja dari 04 Jun 2018 sehingga 01 Julai 2018.

Visit Domino’s stores, order online at http://www.dominos.com.my/, atau hubungi 1300-888-333 untuk membuat pesanan. Untuk ketahui maklumat lanjut mengenai Domino’s Pizza Malaysia’s Ssamjeang Prawn Pizza, layari laman web di http://www.dominos.com.my/.

9 ulasan:

  1. tk sabar nk try ssamjeang ni. nk ajk kwn reunion d dominos

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kannn.... LeYa pun sama... Nak try jugak nanti

      Padam
  2. Balasan
    1. Boleh je nak try... Tak pedas sangat pun.. Eh! Tapi maybe sebab LeYa kuat pedas kot..hehe..

      Padam
  3. Terima kasih kerana sudi singgah di blog LeYa ini

    BalasPadam
  4. Kalau kak ana mesti tak tahan. Lagi2 sejak gastrik ni. Tp nak try lah sikit nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe...Boleh Kak Ana... Jom cepat kita gi makan Dominos..

      Padam
  5. Domino depan ruamh je tapi sampai sekarang masih tak makan pizza ni. Nak kena pergi sebelum tak dijual dah nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe... Cepat! Jangan lepaskan peluang ye..

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com