Jumaat, 13 Ogos 2021

Serene Beaute Produk Kecantikan, Penjagaan Kulit dan Badan Untuk Kekal Berseri

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Pasti semua dalam kalangan wanita inginkan wajah yang mulus dan cantik walaupun berada di rumah. Tak gitu kan? Walau bagaimanapun, untuk memiliki wajah yang sebegitu cantik bukanlah bermakna kita boleh menggunakan produk kecantikan dengan sewenang-wenangnya terutama sekali produk-produk kecantikan yang tidak berdaftar dan mengandungi bahan berbahaya. 

Sebelum LeYa memulakan rutin penjagaan kulit, LeYa terlebih dahulu perlu memastikan keadaan kulit yang memerlukan penyesuaian terbaik dengan produk-produk yang akan digunakan.

Dan, LeYa pun diperkenalkan dengan satu produk Serene Beaute, iaitu salah satu jenama tempatan penjagaan kulit yang baru dilancarkan tahun ini. Produk ini merupakan produk sulung Puan Lydia Rosli. Produk Serene Beaute ini diberi jaminan pulangan wang 100% jika korang tidak mendapatkan hasilnya. Ohhh Yeahhh!!! Seriously... Jaminan wang dikembalikan. Memang berbaloi dan rasa teruja kan nak try.

Jom LeYa perkenalkan sekarang dengan korang...

Serene Beaute Whitening Set 

Produk Serene Beaute Whitening Set ini diformulasikan dengan bahan-bahan natural tanpa Merkuri dan tidak menggelupas. Ia juga merupakan gabungan ramuan pencerah kulit yang bertindak secara mendalam tanpa menjejaskan pelindung kulit walaupun kulit sensitif. Serene Beaute Whitening Set mengandungi 5 set dalam 1, di antaranya sabun muka, vitamin serum, krim siang, krim malam dan krim aloe vera.

Kebaikan / Fungsi Serene Whitening Set

  1. Mencerahkan kulit secara semulajadi
  2. Mengecut dan menghilangkan jerawat
  3. Merawat tona kulit tidak sekata
  4. Mengecilkan pori-pori dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit baharu
  5. Memperbaiki peredaran darah dan menaikkan seri kulit wajah

Harga Serene Whitening Set = RM120.00

Selain itu, ada lagi produk Serene Beaute yang LeYa nak kongsi dengan korang iaitu Set Whitening Hand & Body Lotion yang mana ia merupakan set putih ajaib 2 dalam 1, Set XS White dan Set Korean Detox Mask.


Kelebihan Set Whitening Hand & Body Lotion
  1. Mencerahkan kulit yang gelap dan sunburn
  2. Mengurangkan bekas strechmarks
  3. Memutihkan seluruh tubuh
  4. Membantu mencerahkan masalah celah kangkang yang hitam
  5. Membantu juga dalam masalah ketiak dan persekitaran ketiak yang hitam
  6. Masalah hitam di puting buah dada
  7. Masalah tumit kasar
  8. Masalah parut ringan di wajah dan tubuh badan
  9. Masalah bau badan bila berpeluh
  10. Masalah siku hitam
Cara Penggunaan

Korang hanya sapukan di tempat-tempat yang bermasalah dan biarkan sehingga kering. Sebaik-baiknya disapukan pada setiap hari selepas mandi dan sebelum tidur.


Serene XS White

Ia adalah serbuk supplement tambahan berperisa mix berries dengan Vitamin C dan Glutathione. Ia diformulasikan untuk mencerahkan dan mengurangkan berat badan korang tau! 


Antara kelebihan Serene XS White adalah
  1. Menjaga kecantikan kulit, wajah dan badan daripada masalah kulit muka, kulit kering, merekah, kurang tenaga, kurang vitamin C
  2. Memutihkan kulit
  3. Melambatkan proses penuaan kulit
  4. Menyihatkan badan dan kekal kurus.

Harga XS White hanya RM39.00

Sekiranya korang mencari supplement tambahan yang berkesan dengan harga yang berpatutan, korang boleh cuba XS WHITE untuk mendapatkan kesan kecantikan seawal 14 hari sekiranya diambil secara konsisten. 

XS White ini mengandungi kandungan yang tinggi supaya dapat memberikan korang kesan yang lebih pantas. Ia tidak mempunyai perasa, pemanis atau pewarna tambahan serta dijamin lebih berkualiti dari segi kandungan kerana dapat mengatasi semua masalah kulit yang korang hadapi seperti jerawat, jeragat, bintik hitam, kulit kusam dan lain-lain.

Cara penggunaan XS White
  1. Koyakkan 1 sachet dan kemam di dalam mulut.

 

Wah!!! Ada berita menarik untuk korang yang sedang mencari side income tanpa modal.

Serene Beauty menawarkan kepada korang untuk menjadi Dropship tanpa modal untuk korang menjana pendapatan lebih-lebih lagi di waktu terkesan musim pandemik ni. Semua latihan akan diberikan secara percuma. Korang bolehlah cuba dan mula berniaga dengan produk Serene Beaute yang tengah melonjak naik ni. 


Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari seperti yang LeYa sertakan link di bawah

Facebook

Instagram

Website

WhatsApp

6 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com