Khamis, 12 Ogos 2021

Hidup Lebih Sihat Dengan Kitsui Fedloss Fibre D'Tox dan Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Eeeuuwww…. Badan dah gemuk? Tak suka betul kan kalau kita dilabelkan gemuk. Well… Siapa yang suka kan? Actually, LeYa pernah la sekejap gemuk sekejap kurus. Almaklumlah makanan sedap-sedap sangat. Amboi-amboi dia salahkan makanan pulak. Walhal salah diri sendiri juga. Taknak kawal diri tu. Hehehe…

Untuk tahun ni Alhamdulillah LeYa Berjaya turun 10kg dari 65kg ke 55kg. Target asal nak 50kg tapi macam biasa lah kan bila terpandangkan makanan sedap-sedap. Kan dah naik sikit. Ahahaha… By the way, at least boleh lah juga turunkan berat badan ke tahap ideal kan. So, kalau korang nak tahu macam mana LeYa maintain dan kurangkan kan berat badan adalah dengan pemilihan produk Kitsui Fedloss Fibre D’Tox dan Kitsui WhiteBerries BB Beaute.

Kitsui diformulasikan secara unik untuk korang dengan Ramuan Halal Semulajadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaa hidup moden harian anda.

Kitsui Fedloss Fibre D’Tox Rasa Sedap Seperti Jus Buah-Buahan Sebenar

Kitsui Fedloss Fibre D’Tox merupakan minuman botani yang diformulasi terkini dari Korea dan dirumus khas untuk menyelesaikan masalah pencernaan.

Kandungan Bahan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

Serat harian yang mengandungi semua bahan semulajadi termasuk campuran ramuan herba asli dan serat buahan seperti Epal, Kiwi, Oren, Avocado, Tomato, Lemon dan Nenas.

Buah-buahan

Acacia Gum

Psyllium Husk

Senna

Teh Hijau

Kebaikan/Fungsi Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

1) Membantu tubuh badan sentiasa terhidrasi

2) Membantu melancarkan sistem penghadaman

3) Mengekalkan kesihatan usus

4) Membantu melancarkan sistem pencernaan

5) Membantu menggalakkan pergerakan usus

6) Meningkatkan kadar metabolisme tubuh badan

Cara Menggunakan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

Campurkan 1 paket (15 gram) ke dalam 150ml air suam, goncang sehingga larut dan minum serta-merta selepas penyediaan. Minum air yang secukupnya sepanjang hari untuk kesan yang terbaik.

Testimoni Kitsui Fedloss Fibre D'Tox

 

Nak Cantik dan Putih, Wajib Minum Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Kitsui WhiteBerries BB Beaute pula merupakan minuman buah beri, teknologi dari Itali dan diformulasi terkini dari Korea. 

Kandungan Bahan Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Fruktosa, Maltodekstrin, Serbuk Jus Campuran Beri, Vitamin C, Guar Gum, Trikalsium, Perisa Nenas, Serbuk Biji Anggur, Serbuk Raspberi, Serbuk Strawberi, Asid Alpha Lipoic.

Kebaikan/Fungsi Kitsui WhiteBerries BB Beaute

1) Mencerahkan kulit
2) Mengurangkan kemerahan kulit
3) Mengurangkan kedutan
4) Mengurangkan parut kulit

Cara Menggunakan Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Campur 1 paket (15 gram) ke dalam 150ml air suam, goncang sehingga larut dan minum serta-merta selepas penyediaan. Minum air yang secukupnya sepanjang hari untuk kesan yang terbaik.

Testimoni WhiteBerries BB Beaute

 

Untuk pengetahuan korang, LeYa dah consume amalkan produk KITSUI FEDLOSS FIBRE D’TOX dan KITSUI WHITEBERRIES BB BEAUTE selama 7 hari dan LeYa sendiri dapat rasakan tubuh badan LeYa lebih-lebih lagi pada sistem pencernaan LeYa. Ia merasakan badan lebih cergas dan kulit wajah cantik berseri.


Untuk maklumat lanjut mengenai Produk Kitsui, boleh rujuk

8 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com