Selasa, 15 Disember 2020

Diskaun Aurora Kurung Riau Sehingga 30% Di LF Outlet & Collections

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Tahun 2020 bakal melabuhkan tirainya. Dan kita tahu yang Raya 2021 akan jatuh pada bulan Mei. Mungkin ada tailor yang sudah tutup order untuk menjahit baju dek lambakan baju-baju yang nak dijahit. Pasti anda gusar dan rungsing bilamana menjelangnya Raya nanti, tiada baju baru nak dipakai. 

Jadi, di kesempatan Y.E.S. - Year End Sales ni, koleksi pakaian AURORA KURUNG RIAU dari LF OUTLET & COLLECTIONS ada memberikan diskaun sehingga 30% di laman Facebook dan Instagramnya. Rebut tawaran khas ini selagi stok masih ada. Malah di LF OUTLET & COLLECTIONS juga bukan sekadar baju kurung, tetapi baju melayu, jubah, dress dan lain-lain turut ada.

Beli Online di LF Outlet & Collections Untuk Pilihan Eksklusif

Menerusi tempoh yang terhad ini, apa kata anda dapatkan harga diskaun menarik ini sekarang. LeYa pasti anda tidak akan kecewa kerana koleksi yang ada di LF OUTLET & COLLECTIONS memang pelbagai. 

Wahhh.... Cantik-cantiknya koleksi pakaian yang ada di sini. Memang rambang mata nak memilih. - Pelanggan LF Outlet & Collections

Yang menariknya lagi, jenis kain adalah Material Como Crepe yang mana ia sejuk dan tersangatlah selesa bila memakainya. Jenis material tak panas dan tak jarang. Paling syok mudah sangat nak digosok. Malah, koleksi AURORA KURUNG RIAU ini nursing friendly dan mesra wudhu.

  

Didatangkan dengan 18 pilihan warna yang cantik dan menawan, AURORA KURUNG RIAU memiliki ciri yang sempurna buat peminatnya yang ingin kelihatan moden, trendy dan tertutup aurat seperti yang disyariatkan dalam Islam. 

Sebelum kehabisan stok, ada baiknya anda jangan tunggu lama-lama. Apatah lagi, kebanyakan tailor dah taknak ambil tempahan baju lagi. Jom jenguk seleksi yang ada, terus ke LF OUTLET & COLLECTIONS dan lihat koleksi terbaik untuk digayakan.

  
  
     

Soal saiz untuk koleksi AURORA KURUNG RIAU ini tidak perlu risau. Ia sememangnya menepati citarasa semua dengan menyediakan saiz berukuran dari XS - 5XL

Apapun seperti yang LeYa katakan tadi, LF OUTLET & COLLECTIONS ni terdapat banyak pilihan koleksi pakaian termasuk lelaki dan juga kanak-kanak. Alhamdulillah, LeYa dan Mr. Otomen Taro sendiri dah habiskan beribu juga shopping online di sini. Memang rambang mata dan semua koleksi cantik-cantik sangat tau...

  

HARGA PROMOSI
Saiz S-XL (RM 65.00 SM)/(RM 77.00 SS)
Saiz 2XL-5XL (80.00 SM)/(RM 92.00 SS)
Free Postage

NORMAL PRICE
Saiz S-XL (RM 95.00 SM)/(RM 110.00 SS)
Saiz 2XL-5XL (110.00 SM)/(RM 125.00 SS)

Perrgghhh.... confirm letoopppss nanti korang tau dengan koleksi AURORA KURUNG RIAU ni. Semoga anda mendapat sesuatu selepas membaca posting ni.

3 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com