Rabu, 13 Mei 2020

Jana Pendapatan Tanpa Modal Dengan PG Mall

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Sedar tak sedar dah tinggal beberapa hari sahaja lagi nak Raya kan? Okay… LeYa tahu sekarang ni kita masih lagi dalam Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) akibat pandemik Covid-19. Jadi, dengan arahan kerajaan untuk #StayAtHome ni, mesti ada di kalangan korang yang masih tiada kerja dan tiada pendapatan? Jangan pening-pening! Jom LeYa kongsikan dengan korang satu berita menarik lebih-lebih lagi buat peniaga di Malaysia untuk menambah pendapatan melalui konsep ConsuMerchant di PG Mall. Jom!


Mengenai PG Mall

PG Mall adalah platform perdagangan (e-Commerce) nombor 1 Malaysia dan juga satu-satunya e-commerce platform tempatan yang ditubuhkan pada tahun 2017. Platform ini menawarkan pelbagai keperluan harian kita seperti perhiasan rumah, barangan dapur, koleksi pakaian dewasa, kanak-kanak dan bayi, barangan elektrik serta banyak lagi. Senang kata, korang boleh dapatkan semuanya dalam satu platform sahaja. Tidak perlu nak ke mana-mana lagi kan! PG Mall boleh diakses melalui laman web https://pgmall.my/ ataupun melalui aplikasi telefon pintar yang boleh dimuat turun melalui App Store ataupun Google Play.


LeYa tahu ada ramai dalam kalangan rakan-rakan LeYa yang berniaga dan terjejas sedikit pendapatan korang dengan PKP ni. Jadi, ini mungkin peluang keemasan untuk korang di mana PG Mall mengalu-alukan kedatangan peniaga yang ingin berniaga di platform ini tanpa modal pun.

Merchant Recruitment Incentive – Memperkenalkan kawan seller/brand owner onboard on PG Mall


Jika ada kenalan atau kawan-kawan yang menjual produk yang berkualiti, atau ada juga di kalangan kawan korang itu berkawan dengan pemilik jenama itu sendiri anda boleh recommend dan daftarkan mereka sebagai PG Mall merchant.

PG Mall Merchant Recruitment Incentive adalah satu insentif khas sebagai tanda usaha korang yang berjaya memperkenalkan atau merekrut orang ramai ke PG Mall. Korang boleh merujuk gambar di bawah mengenai Merchant Recruitment Incentive.


Cara untuk memperkenalkan peniaga, saudara-mara atau rakan-rakan adalah dengan mengisikan maklumat pedagang pada borang di pautan https://bit.ly/RecruitMerchant. Ianya juga tertakluk kepada terma dan syarat, Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi Ketua E-Dagang PG Mall (Bok 011 – 5509 7916).

IPrice Insight

PG Mall merupakan platform e-dagang utama ke-3 untuk pilihan rakyat Malaysia dan platform membeli-belah dalam talian nombor satu keluaran Malaysia. Korang boleh rujuk kepada Mapping Malaysia Leading e-commerce Players - 2020 Quarter 1 Report di Iprice Insights.

PG Mall merupakan platform e-dagang utama ke-3 untuk pilihan rakyat Malaysia dan platform membeli-belah dalam talian nombor satu keluaran Malaysia. Bukti ini telah disokong oleh laporan daripada iPrice insight seperti mana yang telah direkodkan. Kita dapat melihat bagaimana PG Mall telah berkembang dengan begitu baik sekali dari tahun ke tahun sebagai pemain e-dagang terkemuka di Malaysia sehingga meninggalkan jauh beberapa syarikat pesaingnya yang lain seperti mana yang telah dilaporkan  di dalam laporan Q1 2020 seperti yang dikongsikan dibawah. 



Untuk maklumat lanjut, boleh layari seperti yang tertera di bawah:

Website

Facebook

Instagram

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Raya #RayaCampaign #PGMallSeller #PGMallMerchant #iPrice #2020Q1report

2 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com