Rabu, 28 November 2018

Menangi Penginapan Percuma RM35,000 Selama Satu Tahun Di Pavilion Hotel Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Bercakap mengenai Pavilion Hotel Kuala Lumpur adalah satu pilihan yang dikatakan bijak kerana lokasinya yang strategik dengan semua kemudahan dan tempat menarik yang ada di Bandaraya Kuala Lumpur. Hotel ini berada betul-betul di tengah-tengah bandaraya metropolitan Kuala Lumpur yang punyai pusat membeli-belah yang banyak, restoran makan yang sedap-sedap dan kehidupan malam yang indah. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menginap dan bermalam di sini. 


Bersempena dengan cuti sekolah kali ini, Pavilion Hotel Kuala Lumpur mencari seorang pemenang bertuah yang akan berpeluang merasai 12 penginapan secara percuma selama 3 hari 2 malam setiap bulan selama satu tahun di hotel’s iconic Club City Oasis Room yang baru diuruskan oleh Banyan Tree. WoW! Korang boleh menikmatinya secara percuma selama satu tahun tu.

Mulai sekarang sehingga 31 Disember 2018, pertandingan media sosial dibuka kepada peserta yang berumur 18 tahun ke atas. Peserta hanya perlu log masuk ke laman facebook https://www.facebook.com/PavilionHotelKualaLumpur/photos/a.315011629302083/339859816817264/?type=3&theater dan tinggalkan komen di ruangan peraduan dengan tidak melebihi 20 patah perkataan pada status ‘Who is their special ONE and Why?’. Penyertaan korang perlulah disertakan hashtags #PavilionHotelKualaLumpur dan #SpecialONE. Komen yang paling kreatif dan memberi maksud akan dipilih dan diumumkan pada Januari 2019.


Pemenang akan menerima penginapan bulanan bernilai RM1,760 serta berpeluang menikmati buffet sarapan pagi setiap hari untuk dua orang di The Courtyard, satu makan malam untuk dua orang di Ebisu (bernilai RM300), dua minuman di Whisky Cove (bernilai RM100) - (non-halal section) dan 60 minit full body massage untuk dua orang (bernilai RM742) di Banyan Tree Spa.
The opening of Pavilion Hotel Kuala Lumpur Managed by Banyan Tree will be another jewel in the crown of our landmark development in this vibrant city, and we are very grateful to Pavilion Group for giving us the opportunity to reinforce Banyan Tree’s strong track record as one of the world’s leading international operators in the hospitality and spa industry. Together, we hope to provide guests with impeccable service and unrivalled experiences”, said Anders Dimblad, General Manager of Pavilion Hotel Kuala Lumpur and Banyan Tree Kuala Lumpur. “To add to the excitement of our opening, we want to give that special someone a chance to win one stay a month for an entire year and truly be our guest, in every sense of the word”. 
Hotel baru ini akan menampilkan 325 buah bilik dan suite yang dilengkapi dengan daya tarikan yang unik dan sesuai kepada traveller yang memang memerlukan percutian di sebuah bandar besar. Tingkat 8 hotel yang menempatkan The Courtyard menawarkan makan sepanjang hari dengan hidangan dari Asia yang asli. Para tetamu juga boleh menikmati rasa yang lebih oriental di Ebisu di mana ia menawarkan masakan Jepun dengan penuh rasa sentuhan kelembutan. Selain itu, korang juga boleh berehat di Whiskey Cove yang menyediakan pelbagai pilihan minuman seluruh dunia.


Untuk aktiviti sosial dan perniagaan, Pavilion Hotel Kuala Lumpur turut menawarkan ruang-ruang yang mencukupi sehingga 1,298 meter persegi kepada tetamu yang ingin bermesyuarat secara berkumpulan. Turut disediakan ballroom yang menampung sehingga 500 orang dan 120 orang dalam suasana jamua di bilik yang berbentuk sabit. Di samping itu, hotel turut menawarkan lima bilik mesyuarat yang lengkap yang dapat menampung sehingga 40 orang setiap bilik.

Dengan hanya berjalan kaki ke mana sahaja tempat menarik di sekitar bandar KL, tetamu pasti seronok menginap di sini. Sebagai sebuah hotel yang terletak di tengah-tengah “Golden Triangle” iaitu antara pusat membeli-belah dan hiburan Kuala Lumpur, korang boleh terus ke Pavilion KL dan beberapa lokasi menarik seperti Menara KL, KLCC dan lain-lain. Korang juga boleh mendapatkan pengalaman malam yang penuh indah di Bandaraya Kuala Lumpur.

Untuk maklumat peradiuan dan maklumat mengenai Pavilion Hotel Kuala Lumpur, boleh layari laman website https://www.banyantree.com/en/malaysia/pavilion-hotel 

6 ulasan:

  1. best ni..mana tau kan bernasib baik..dapat ler berangan macam rumah no.2..hahaha

    BalasPadam
  2. cantiknya...bila lah boleh check in lg ni hahaha

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com