Jumaat, 23 November 2018

Dr. Zyro Wong Raikan Hari Lahir Ke-28 Dengan Tema Bewitched Night 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Apabila sebut sahaja tentang Hari Lahir, pasti ramai sudah terbayangkan sambutan dan ucapannya. Lebih-lebih lagi jika tarikh itu jatuh pada hari lahir kita sendiri, ahli keluarga dan teman rapat. Sehinggakan hari ini, ia menjadi satu kemestian untuk meraikan bersama rakan-rakan, terutama yang punya nama di mata masyarakat.

Agak-agak korang lah kan, kenal tak siapa Dr. Zyro Wong ni? Kalau ada yang tak kenal, meh LeYa perkenalkan dahulu. Dr. Zyro Wong merupakan seorang pelatih, selebriti dan Influencer Social telah meraikan majlis ulang tahun ke-28 beliau pada 2 November lalu dengan temanya "Bewitched Night". Dalam majlis itu, ramai tetamu digalakkan berpakaian sebagai Witches & Wizards bagi memeriahkan lagi majlis.


Zyro Bewitching Night 2018

Majlis sambutan hari lahir Dr. Zyro itu telah diadakan di Rock Bottom Desa Park City, Kuala Lumpur. Ia merupakan sebuah cafe bar yang membawakan menu makanan yang menarik. Lokasi yang strategik dan cantik berhadapan dengan air pancut, ia menemukan LeYa dan beberapa rakan media untuk turut merasai bahang kehangatan majlis tersebut.


Dalam kemeriahan majlis itu, Dr. Zyro bukan sahaja memberi hadiah hari lahir buat para tetamunya malah beliau turut berkongsi rezeki dengan badan persatuan amal iaitu PEKA (Pertubuhan Pelindung Khazanah Alam Malaysia) dan Kiwanis Club Bangsar dalam membantu kanak-kanak sindrom down, kanak-kanak kurang bernasib baik dan juga pemeliharaan serta pemuliharaan alam sekitar.

Sangat menarik kan bila dikenang kembali idea-idea indah beliau. Dalam Dr. Zyro meraikan hari lahir sendiri, masih tidak dilupakan pada masyarakat yang kurang bernasib baik. Ini juga merupakan salah satu intipati ajaib Sambutan Hari Lahir Bewitched Night 2018 bagi menjadikan ia satu pengalaman luar biasa dan mengagumkan.




Dalam majlis itu turut mempamerkan kostum dan persembahan hebat dari penyanyi tempatan Jericash, Elee, Angeline, Hanxiiaoaii, Angel Lee dan Audrey; suara impresionis Esmond Liew (ASTRO Be My Star 2018 Champion) serta menampilkan lukisan-lukisan ilusi dan ahli silap mata dari Michael. Memang cukup meriah LeYa rasakan.


Credit Photo: Mommy Jane

Tambah menarik lagi, majlis tersebut turut dihadiri tetamu selebriti seperti Amber Chia, Happy Pola, Prof. Dr. Coco Alex, Han Xiiao Aii dan Le'win Pee. Tetamu selebriti ini terus mencipta suasana keseronokan bersama tema Bewitched Night bagi meraikan hari lahir Dr. Zyro. Tidak ketinggalan juga yang tidak dapat hadir ke majlis itu telah menghantar ucapan video dan juga menyanyikan lagu ulang tahun kelahiran yang penuh dramatik melalui rakannya dari Malaysia sendiri dan juga dari luar negara, artis Hong Kong TVB. Semua orang yang menghantar ucapan hanya berhasrat dengan penuh harapan agar Dr. Zyro semakin hebat dari tahun ke tahun.


LeYa mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi menjemput LeYa untuk turut rasa kehangatan di Malam Sambutan Hari Lahir Dr. Zyro Wong yang bertemakan Bewitching Night. Keluar dengan senyuman paling manis apabila membawa pulang beg goodies penuh berisi produk kecantikan dan voucher yang menarik.


#VulpiniMY #DrZyroWong #BewitchingNight2018 #zyroBEWITCHED #ZyroCharityBirthday #RockBottomDesaPartCity #BirthdayCelebration #HappyBirthday

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com