Sunday, 5 November 2017

Nikmati Makanan Sunnah Jus Madu Epal & Madu Kelulut Asli

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Adakah anda mempunyai masalah lemak berlebihan dalam badan? Jika ya, LeYa ingin syorkan anda dengan produk Jus Madu Epal Kruss dari Kruss Success Enterprise Sdn Bhd. Dengan Jus Madu Epal ini, anda boleh cuba untuk kurus dan bakar lemak yang ada menerusi langkah meminumnya sahaja. 


Jus Madu Epal Kruss - Formulasi Sihat dan Kurus Secara Maksima Dengan Satu Langkah

Tidak hairanlah kenapa produk ini menjadi pilihan. Ini kerana ia adalah makanan sunnah Nabi S.A.W. serta membolehkan pengguna di luar sana dapat merasai keenakan dan kelainan serta keberkesanan produk ini seawal 1-3 minggu. Malah daripada testimoni pengguna, ramai yang telah berjaya atasi masalah lemak dan berat badan dalam masa sebulan mengamalkannya. Bukan setakat itu sahaja, Jus Madu Epal ini mampu menghilangkan tekanan, mengekalkan berat badan yang ideal, melancarkan perjalanan darah, melawaskan usus besar dan kecil, merancang pecah lemak dan melembapkan kulit

LeYa baru sahaja diberikan kesempatan untuk mencuba produk ini. Hmmmm.... terbukti memang sedap sekali Jus Madu Epal Kruss ni. Rasa masam-masam manis gitu. Baru tahu rupanya Jus Madu Epal ini diformulasikan dengan rasa kesedapan Madu Asli dan Cuka Epal. Bila dituang sahaja dari botol, agak pekat dan likat juga jus ni. So, boleh dicampurkan dengan sedikit air untuk dibuat minum.


Sedikit fakta untuk dikongsikan mengenai jus ini. Kepada pengguna diluar sana amatlah penting untuk anda meneliti produk terutama produk yang boleh menguruskan badan kerana dikhuatiri kalau-kalau mendapat kesan sampingan. Sebolehnya LeYa rasa semua orang inginkan kesan positif. Jadi, lebih baik dan seeloknya untuk kita kaji sedikit apa pembaca cuba sampaikan.

Kandungan Jus Madu Epal

Jus Madu Epal mengandungi 70% Madu Asli dan 30% Cuka Epal. Ia adalah manisan semulajadi tanpa bahan perasa tambahan, antioksidan dan bebas kolesterol. Anda boleh juga lihat sendiri senarai kandungan dalam produk madu ini yang tertera dalam gambar di bawah. Semuanya adalah dari sumber alami. Jadi, tidak perlu lagi gusar dan risau mengenai kesan sampingan jika diambil sebagai rutin harian.


Cara Minum Jus Madu Epal

  • Bancuh dengan air panas atau sejuk (1/2 gelas air bersama 1 sudu makan)
  • Jangan sekali-kali diminum secara langsung
  • Satu sudu besar madu bersamaan dengan 21gram (berat) dan mengandungi 64 kalori.


Pelbagai Jenis Produk Madu Boleh Didapati

Madu adalah satu penawar yang tertua di dunia. Walaupun rasanya manis, namun ia mengandungi pelbagai khasiat dan manfaat untuk manusia. Madu mempunyai 1001 kebaikan dan khasiat. Tidak dinafikan madu sangat baik untuk sistem badan kita. Namun, sejauh manakah kita tahu tentang khasiat madu ini? Khasiat madu lebah bagi tujuan perubatan sememangnya diketahui umum. Hari ini, madu lebah dianggap penting dalam industri penjagaan kesihatan yang meliputi setiap lapisan masyarakat tanpa mengira usia.

Menurut Dr Susan Percival dari Jabatan Nutrisi Manusia dan Sains Makanan, Universiti Florida, Amerika Syarikat (AS), madu mengandungi pelbagai kandungan mineral dan vitamin seperti B6, tiamina, miacin, ribotlorina dan asid pontohenic.



Madu Lebah dan Madu Kelulut Asli Di Malaysia

Bukan Jus Madu Epal sahaja yang anda boleh nikmati seisi keluarga, malah anda juga boleh nikmati pelbagai produk berunsurkan madu dari pihak Kruss Success Enterprise Sdn Bhd dan agen-agen yang berdaftar. Hari ini, kita sedar lambakan jualan madu begitu meluas di pelusuk tanah air. Jadinya, dengan kelainan yang ditonjolkan oleh pihak syarikat yang mana diterajui oleh pemiliknya, Cik Fatin Hanani menunjukkan keaslian madu dan pertambahan produk lain menggunakan unsur madu.

Antara madu yang anda boleh dapatkan juga di sini ialah:
  • Madu Kelulut
  • Madu Sarang Lebah (Fresh Honey)
  • Madu Akasia
  • Sabun Propolis
  • Sabun Royal Jelly
Seperti yang LeYa sebutkan di awal tadi, Jus Madu Epal menjadi pilihan ramai kerana ia dapat bertindak dari segi luaran dan dalaman seseorang yang sememangnya hakikat hari ini semuanya ingin kurus, cantik dan sihat. Ia juga ada jus untuk diminum dan juga sachet jus madu.

Kelebihan dan Khasiat Madu Asli Yang Telah Terbukti

A) MENGGEMBIRAKAN KEKUATAN TUBUH

1. Memulih, menyegar dan menambah tenaga tubuh badan.
2. Memulihkan sel-sel urat besar.
3. Menjaga dan mengimbangi kekuatan badan.
4. Merangsang tenaga batin.

B) MEMBERSIH DAN MENAMBAH DARAH.

1. Memulihkan kembali bekuan darah dan membetulkan pengaliran darah.
2. Membersihkan lapisan darah dan darah menjadi bersih.
3. Mengimbangi kandungan lemak dan membuat janlung aktif.
4. Menghilangkan rasa kebas-kebas dan mengurangkan tekanan darah tinggi.

1. BAYI/KANAK-KANAK:

a) Membantu pertumbuhan janin dan bayi dari segi fizikal dan mental.
b) Menyembuh dengan segera cirit-birit.
c) Mengelak daripada cacing perosak dalam perut.
d) Mengeluarkan lendir dalam badan bayi dan menguatkan minda kanak-kanak.

2. REMAJA:

Membantu menyempurnakan kesihatan berkekalan.
3. WANITA:

a) Menambah kejelitaan rupa paras yang asli dan tubuh badan yang menarik.
b) Mempunyai kulit yang halus, bersih dan berseri-seri.

4. LELAKI:

a) Tampan dengan kekuatan asli dan kelihatan lebih muda.
b) Menguatkan tenaga batin.

5. PENGIDAP KENCING MANIS (DIABETIS):

Menstabilkan kandungan gula dalam darah. (Gantikan gula kepada madu lebah)
6. UNTUK SEMUA:
a) Mengelak dari kegemukan yang tidak terkawal.
b) Memudahkan proses penghadapan dan lawas buang air.
c) Memulihkan penyakit berpanjangan.
d) Menguatkan jantung, buah pinggang dan badan.
e) Menyembuhkan penyakit dalam perut.
f) Mempercepatkan luka atau kesan pembedahan sembuh.
g) Memulihkan batuk dan lelah.
h) Menghindarkan badan letih dan lesu.
i) Kurangkan kesakitan bila datang haid.
j) Baik untuk perempuan bersalin.
k) Membantu/menerangkan pemandangan.


Pengambilan Jus Madu Kruss
  1. Tukar atau kurangkan penggunaan gula kepada madu dalam penyediaan minuman harian.
  2. Campurkan sedikit madu ke dalam air suam sebagai minuman.
  3. Campurkan madu di dalam segala persediaan membuat kuih / masakan. (Keharuman madu akan menawan selera anda dan keluarga).
  4. Jika batuk atau lelah, minum satu atau dua sudu madu. Jangan dicampur dengan ais. (Berhati-hati! Jangan Tersedak)
  5. Untuk memulihkan tenaga, campurkan telur ayam kampung dengan sedikit madu. Dikacau kemudian diminum.
  6. Campurkan sedikit madu ke dalam minuman kanak-kanak untuk melenakan tidur mereka dengan nyenyak.
  7. Minumlah sesudu besar madu bersama segelas air suam setiap pagi untuk kesegaran sepanjang hari.
  8. Penyakit mata. Titiskan sedikit madu pada mata.
  9. Sapu pada kesan gigitan atau sengatan serangga berbisa.

Untuk harga, anda tidak perlu risau kerana ianya dijual dengan harga mampu milik. 

Bil
Jenis Madu
Harga (RM)
1
Madu Epal 290ml 
Madu Epal 700ml
Madu Epal Sachet 20ml x 12pcs
RM 25.00
RM 47.00
RM 32.00
2
Madu Kelulut 290ml
RM 80.00
3
Madu Sarang Lebah 290ml
Madu Sarang Lebah 190ml
RM 32.00
RM 31.80
4
Madu Akasia 190ml
RM 63.60
5
Sabun Propolis 110g
RM 27.45
6
Sabun Royal Jelly 110g
RM 31.70


Sebarang pertanyaan atau nak order, boleh hubungi:

Website | www.kruss.com.my
Instagram | @jus_madu_epal
No Telefon | 017 – 210 4993 (Fatin Hanani)
Reaksi kOrang:

18 comments:

  1. semoga diberikan kesihatan berpanjangan.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Memang sgt unik dan rasanya pun memg sedap

      Delete
  3. Sedap sangat memang tiada gula. Tidak melekat pada tekak. Anak2 baru je lepas kena chikenpox minum parut2 semua cepat hilang. Memang owesome lah...

    ReplyDelete
  4. baru nak tya harga..da bgtau sesiap heheh cam nak cuba la

    ReplyDelete
  5. Mmg bagus ni.. siap campur cuka epal..

    ReplyDelete
  6. miza pernah cuba memang best produk ne.

    ReplyDelete
  7. Wah menarik ni....boleh cuba nanti...cuka epal memang bagus..orang putih pun guna cuka epal dalam kehidupan diorang sehari - hari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kak SA... Madu pun kan makanan sunnah. Jom amalkannya sekarang

      Delete