Isnin, 11 November 2013

Pernahkah Anda Berharap Untuk Berjaya?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Berita Baik Untuk Semua Rakan-Rakan Blogger LeYa's Blog!

LeYa Production sedang memberi perkhidmatan terbaik untuk Anda!

LeYa Production

Ingin memiliki perniagaan yang mantap dan teguh bukanlah mudah. Ia memerlukan banyak pengorbanan. LeYa telah mengalami banyak cubaan dan dugaan dalam menempuh serta membangunkan LeYa Production ketika ini. Ini kerana LeYa mempunyai ramai saingan untuk turut sama berjaya dalam bidang yang diceburi. Berbekalkan pengalaman dalam dunia Teknologi Maklumat dan modul Keusahawanan yang dipelajari ketika Diploma dahulu, dapat juga LeYa belajar cara-cara promosi website dengan lebih berkesan dan bijaksana. 

Pada mulanya, tidak ramai yang berkunjung ke Laman Web tersebut memandangkan LeYa tidak punyai kelengkapan yang baik untuk mempromosikan perkhidmatan LeYa itu. Hampir sahaja untuk LeYa mengabaikan segalanya. Namun, atas perikemanusiaan ihsan daripada abang kepada Mr. Fiancee, LeYa bangun semula. LeYa membuat penambahbaikan Laman Web dan mempromosikannya di Laman Fanpage Facebook yang kini semakin dilihat ramai.

Kini, LeYa Production sudah pun mempunyai pelanggan. Walaupun masih tidak ramai yang tahu, tetapi cukuplah untuk permulaan. Tahun depan sahaja, LeYa mempunyai dua projek fotografi untuk diselesaikan. Diharapkan hasilnya akan mendapat sambutan oleh banyak pihak.

1. Like Page FB:


2. Lawati Laman Web:
    LeYa Production

5 ulasan:

  1. smoga berjaya leya! inshaa Allah berkat usaha pasti akan berjaya....

    BalasPadam
  2. ADD MY LINK IN YOUR BLOG AND IN RETURN I WILL ADD YOUR PAGE WITH ALL DETAILS AND DESCRIPTION IN MY BLOG DIRECTORY

    BalasPadam
  3. sentiasa berharap akan berjaya..tp perlu sokongan..takde sokongan

    BalasPadam
  4. Goodluck! Ingat yang awal-awal kita memang start dari bawah dan xde jalan singkat.

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com