Isnin, 18 November 2013

KLIMS 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Hhhuuuaaarrrggghhhh... baru dapat nak update blog ni setelah connection Internet yang tak menentu beberapa hari ni. Cuti hujung minggu yang lalu bersamaan hari Sabtu, aku ade la berjalan-jalan dengan family pergi ke "Kuala Lumpur International MotorShow 2013" di PWTC. Seronok bila tengok ramai yang menghadiri aktiviti yang dianjurkan seperti ini. TIdak dinafikan juga mungkin ada di antara blogger2 di luar sana yang turut serta memeriahkan majlis itu. 

Transparent Car...Hehe... Nampak jelas segalanya...

Honda....

Model bergaya dengan style nya tersendiri

Ni kereta ape??? Aku tak ingat laa... Hahaha...
Cukup lah tuh... Aku malas nak masuk kan gambar banyak2... Alaa... bukan ramai pun yang baca blog buruk aku ni.. hehehe... Yang penting aku nak cakap la tak rugi pun join aktiviti di negara kita ni.. Macam2 kita boleh dapat dan lihat... Pengalaman mengajar kita erti sebenar kehidupan.

5 ulasan:

  1. gambar kereta honda warna orange tu CRZ ke? macam CRZ pulak ika tengok...huuuu...selalu juga tengok design2 kereta ni dari folder lappy encik tunang, sebab dia salah seorang engineer yang design kereta honda :))

    BalasPadam
  2. xangkat satu ke?yg transparent pn ok gak..semua nmpk

    BalasPadam
  3. transparent car tu nak wat ape pun xleh...hahahaha korek idung pun xboleh ekekeke

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com