Selasa, 27 Ogos 2013

Transitions Colourful Food Photo Contest



Selamat pagi semua... Pagi-pagi lagi LeYa dah online dan update blog ni.. LeYa seronok sangat sebab rakan-rakan blogger LeYa dah ramai. Terima kasih diucapkan dari LeYa untuk kamu semua. Jasa kalian selama ini memberi LeYa inspirasi untuk menulis dan terus menulis di dalam blog ini membuatkan LeYa mendapatkan idea yang mencurah-curah bagai ladang gandum.. Hehehe...

Habis blogwalking, LeYa terjumpa satu photo contest di FB yang bertajuk "Transitions Colourful Food Photo Contest" dan LeYa pun cuba lah untuk join kan diri LeYa n.. Mana tau kan..rezeki LeYa di situ pada masa dan waktu LeYa masih belum bekerja lagi ini. So, LeYa mengaktifkan la diri dalam dunia blog dan menyertai segala macam pertandingan untuk mengisi masa lapang LeYa. Insya-Allah rezeki dari-Nya tidak kita tahu.

LeYa join photo contest ni dengan menghantar tiga keping gambar yang dirasakan makanan-makanannya enak sekali. Kalau kawan-kawan ingin merasainya boleh ke sana untuk menikmati hidangan yang penuh barakah ini dengan berselera sekali.

LeYa tak mahu bercakap panjang pagi ni. LeYa ade sertakan gambar dan link untuk kawan-kawan LeYa sama undi gambar2 tersebut. Diharapkan anda semua dapat membantu LeYa dalam mengharungi pertandingan ini. Terima kasih tidak terhingga LeYa ucapkan..

Gambar diambil semasa berbuka puasa bersama keluarga di Prince Hotel, Kuala Lumpur
Klik SINI untuk vote LeYa
Gambar diambil sekitar Putrajaya (berhampiran masjid Putrajaya. ade kedai makan di situ)
Klik SINI untuk vote LeYa

Gambar diambil di Restoran Johan Tomyam, Senawang, Seremban semasa Majlis Berbuka Puas bersama rakan-rakan sekerja
Klik SINI untuk vote LeYa

5 ulasan:

  1. melangkah setapak kehadapan...heheheh...

    BalasPadam
  2. Opppsss...nampak nye ramai yg keliru dlm nak memberi komen kan..
    Sbb?? salah tmpt..
    Actually, kotak komen berada di bawah tajuk yg diposkan bukan nya berada di pengakhiran cerita.. terima kasih semua

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com