Tuesday, 14 April 2009

Hari yAng pEnting

Salam sumer... Di petang yg hening ni la kan...aKu baru dapat gambar dari kengkawan aku.. so aku pun ape lagi..upload la gmbar2 aku tuh.. kan dulu aku dah janji kalu dpt aku akan upload gak..huhu...

Tapi ade lagi yg lum dapat...Korang tgk yg ni jer r...Tak yah r tgk lelebih....Ni pun cukup r tu ek...hehe...

K r...dari korang dgr aKu merapu bek korang tgk gmbar kat bwh ni diam2....bubye...jumpe lagi yer...huhu...








Ape macam?? sudah tgk kan?? ok tak??






Reaksi kOrang:

1 comment: