Friday, 3 April 2009

Ape yg aku merepek ni....huhu...

Aku tak tahu ape sbnrnye yg aKu nak tulis hari ni....

Tapi yg aku tau hari ni hari Jumaat....

Esok aku dah nak gerak ke Perlis....

So....aku pun kene r prepare baju yg nak di bawa...kot nanti der plak yg tertinggal....pas tuh confirm kene mrh...kan dah ckp len kali prepare awal2....so....sblum di marahi...aku pun prepare ler ape yg patut....hehe....

Pergh....rase kejap jer kan....punye la aku tunggu hari tuh...tetibe dah nak esok dah...tak sabar aku nak jumpe mber2 aku tuh....ape cite la dorang skrg ek....

Erm....aduyai....aku dah tau laa nak merepek ape lagi.....aKu dah cakap dah aku tak betul hari ni...cakap pun merapu jer...hehe.....

tapi xpe....nanti aku balik dari konvo aku tuh.....aku tulis entri lain ek...mesti byk cite baru dari mber2 aku tuh...leh la aku kongsikan dlm blog kesayangan aku ni....korang sumer tunggu jer r ek.......

k la...aku nak prepare brg r.....bubye.....muaahhhh.....jumpe nanti k......
Reaksi kOrang:

1 comment: