Friday, 17 April 2009

Tag lagi...Kali ni daRi SeLamBurb








Pic: Ni famiLy LeYa..

- Nama timangan
1) family –> angah, illya
2) schoolmate –> illya
3) collegemates –> LeYa, illya
4) bloggermates –> LeYa

- Anda seorang yang 1) baik budi & pekerti...huhu...ner la aKu tau...aKu tak tau menilai sape diRi aKu yg sebenar.
- Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa 1) Keluarga – memang r...coz daRi keLuarg la bermula nyer kita kan...Lagipun keLuarga jer yg tahu isi hati kita..

- Lagu kesukaan sekarang 1) ST 12 – Jangan Pernah Berubah (coz lagu nih telah menyentuh hati n perasaan aku..)
2) Backstreet Boys - As long As You Love Me (lagu kenangan aKu beRsama...hehe..Rahsia..xleh gi tau)
3) Axl's – Andai Dapat Kuundurkan Masa (Pun xleh gi tau..huhu)
4) Avril Lavigne – Sumer lagu dier aKu suke(haha...)
5) Wali Band – Sahabt Aku Cinta (Indo Band)

- Benda wajib dalam handbeg?
A) Dalam dompet:

1) IC
2) Lesen
3) Bank Card
4) Wang

B) Dalam handbeg:
1) Handphone
2) Compact Powder, Lipstick (senang cite alat mekap r..tp aku nyer tak banyak pun)
3) Inhaler (ubat sedut asthma..aKu kan asthma..kene r bawak ke mana ku pergi)
4) Pen dan buku catatan kecil (untuk kegunaan penting)

- Kali terakhir nangis 1) Baru minggu yg lepas (sebab nyer...hehe..Biarlah rahsia)

- tag ramai-ramai rakan kamu (siapa yang suka tag pun boleh amik)
1) Shehbellamy
2) Maxstoto / Syahril
3) Yen
4) Sumee
5) Nana-Onesweetday
6) Sajeedhani
Cukup r tuh...tak payah ramai-ramai sgt.. yg len tu kalu nak wat, silakan jer...

Reaksi kOrang:

3 comments:

  1. trima kasih..
    kerana bg komitment..
    x sangka btol br dpt terus zzuupp..
    mcm pelesit..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha.aku pun kena tag ngan selamburb gak..

    ReplyDelete
  3. uisyh..
    kena tag lak..
    adess...

    ReplyDelete

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com