Selasa, 26 September 2023

Vivo Malaysia Lancarkan Vivo V29 5G Dengan Ciri Potret Aura Light 2.0

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Hai korang... Pasti korang ternanti-nanti dengan smartphone yang mempunyai spesifikasi gempak dengan harga yang berbaloi-baloi bukan? Vivo Malaysia telah melancarkan siri telefon pintar terbaru iaitu Vivo V29 5G. Telefon ini didatangkan dengan dua warna yang cukup menawan iaitu Starry Purple dan Noble Black. 

Ia turut dilengkapi dengan ciri kamera 50MP berserta ultra-sensor, 512GB stor penyimpanan, paparan skrin 120Hz 1.5K AMOLED, 80W pengecasan dan banyak lagi ciri yang lebih hebat untuk korang terokai sendiri bersama telefon pintar ini.

Ia turut memperkenalkan Potret Aura Light 2.0 yang merupakan ciri utama bagi Vivo V29 5G serta memiliki rekabentuk yang menarik dan ciri-ciri telefon canggih memang menjadi penggemar teknologi dan pengamal gaya hidup moden.

Antara ciri menarik bagi Vivo V29 5G adalah:

1. Perkayakan Kehidupan Seharian Dengan Potret Aura Light 2.0

Ciri Aura Light 2.0 yang bersaiz diameter 16.5mm pada Vivo V29 5G mendorong kepada kepentingan cahaya dalam hasil fotografi. Ia juga menciptakan 3D kesan cahaya, menghapuskan bayang-bayang dan memberikan  pengalaman seperti di dalam studio. 36% peningkatan pada tahap pencerahan berbanding dengan model sebelumnya dan  memastikan shot yang lebih fokus.

Selain itu, Vivo V29 5G boleh menyesuaikan diri dengan persekitaran dan keadaan warna yang berbeza. Dengan hanya satu sentuhan, ia boleh menyerlahkan subjek walaupun dalam keadaan lampu yang malap. Ia turut menghasilkan karya yang terang, jelas, potret yang indah dan keadaan alam sekitar yang menawan dalam setiap shot yang diambil.

 
Green - Phone X                              Green - Vivo V29 5G
 
Red - Phone X                               Red - Vivo V29 5G

2. Mentakrifkan Keanggunan dengan Gaya yang Terkini

Warna-warna Vivo V29 5G adalah warna yang diinspirasikan oleh langit yang disinari bintang terutamanya warna Starry Purple. Teknik Inovatif 3d Starry Craft membolehkan penciptaan penampilan ungu yang berkilauan dengan menawan, manakala permainan cahaya pada panel belakang memastikan bahawa ia sentiasa bersinar seperti langit malam dengan sinaran bintang.

Bagi warna Noble Black, ia menunjukkan keanggunan dan gaya yang moden serta mengikut trend terkini dengan adanya teknik skala-nano yang memberikan ketahanan dan tahap kotor pada kilauan yang terukir.

3. Paparan Skrin yang Hebat Dalam Sejarah Siri V

Siri Vivo V29 5G menampilkan paparan AMOLED 1.5K 120 Hz dan skrin melengkung 3D 6.78 inci, memberikan visual yang memukau kepada pengguna. Dengan resolusi 1.5K yang mengagumkan dan ketumpatan piksel tinggi sebanyak 452 PPI, setiap butiran menjadi seperti di alam realiti dengan ketepatan yang sangat mengagumkan. Vivo V29 5G turut mempamerkan 1.07 billion warna dan DCI-P3. Ia juga memberi keutamaan kepada kesihatan mata dan telah menerima tiga pensijilan perlindungan mata peringkat profesional SGS, menegaskan komitmen vivo terhadap kesihatan pengguna.

4. Memberikan Prestasi dan Ciri Telefon yang Mengagumkan

Vivo V29 5G direka untuk memberikan pengalaman pengguna yang lancar dan berkuasa. Ia menampilkan platform mudah alih Qualcomm 778G, memastikan prestasi yang baik dan sambungan 5G yang lancar. Dengan Memori 12 GB RAM + 8 GB RAM Tambahan, telefon pintar ini menawarkan penyimpanan yang mencukupi dan sokongan kukuh untuk sistem operasi. Vivo V29 5G juga dilengkapi dengan Sistem Penyejukkan Bionik VC Ultra Besar yang membolehkan telefon pintar melepaskan prestasi optimum dalam pelbagai senario, memberikan pengalaman yang menakjubkan sama ada semasa sesi permainan atau pengalaman sinema.

Selain itu, pengecasan pantas 80W yang dikemaskini dan bateri 4600 mAh membolehkan telefon pintar dicas laju dan selamat, telefon dicaj dari 1% ke 50% hanya dalam masa 18 minit dan menjamin penggunaan yang tahan lama. Selain itu, vivo V29 5G juga mempunyai ciri tahan habuk IP54 dan tahan air. Sama ada berada dalam hujan atau berseronok di tepi kolam renang, vivo V29 5G menyediakan rintangan percikan air dan tahan habuk di bawah penggunaan normal.

Penjualan Vivo V29 5G akan berada dalam pasaran Malaysia dengan harga RM1,899 untuk pilihan 12+256GB dan RM2,099 untuk 12+512GB

Selain itu, Vivo Malaysia turut bekerjasama dengan beberapa jenama terkenal seperti Grazia, CHAGEE, UCSI, LUSH, Sunway Lagoon, MIX, Godiva dan DKing.

Berikut merupakan maklumat mengenai harga, promosi dan platform pembelian Vivo V29 5G:

Tarikh Pelancaran

20 September 2023

Tarikh Tempahan Awal

21 September 2023

Tarikh Jualan Pertama

28 September 2023

Platform Jualan atas Talian

vivo Malaysia e-store, Shopee, Lazada dan Tiktok Shop

Promosi Tempahan Awal

Tempah awal sekarang dan berpeluang untuk mendapat hadiah eksklusif yang bernilai RM995

 vivo care 1+1* Extended Warranty - RM199

vivo care 1 tahun pelan perlindungan skrin- RM399

V29 pelindung skrin - RM69

V29 Pelindung Keselamatan - RM69

TWS Earbuds - RM259

 

Pelanggan yang menempah awal pada 21 September 2023 di kedai konsep vivo yang terpilih akan menerima naik taraf stor penyimpanan secara percuma! (tertakluk kepada terma & syarat)

 Kedai Konsep vivo yang terpilih:

      Pavilion KL

      KL East Mall

      KL Mid Valley

      Sunway Pyramid

      Gurney Plaza

      Johor Mid Valley Southkey

RRP

V29 5G 12+ 256GB for RM1899

V29 5G 12+512GB for RM2099


Ikuti perkembangan terkini, promosi dan spesifikasi produk terbaru Vivo di halaman facebook Vivo Malaysia dan laman web rasmi Vivo Malaysia.

8 ulasan:

  1. Most welcome and thanks for visiting LeYa's Blog

    BalasPadam
  2. makin hari makin canggih telepon, saya jenis setia, 2 3 tahun sekali baru bertukar. at the moment setia dgn Huawei

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah kita. Tak larat juga nak ikut trend... Selagi elok kita pakai.

      Padam
  3. Sukalah tengok kemasan belakang phone tu. Nampak exclusive sangat.

    BalasPadam
  4. byknya phone baru skrg ni...rambang mata nak pilih ni...

    BalasPadam
  5. Nampak macam nipis betul handphone vivo ni. cantik.. canggih betul camera dia

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com