Khamis, 19 November 2020

Raikan Keju bersama Peraduan Anchor Legendairy "Smile with Cheese" dan Menangi Hadiah Bernilai Sehingga RM100,000

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Anchor Food Professionals akan membawa semula peraduan Anchor Legendairy dengan tema untuk tahun ini adalah "Smile with Cheese". Peraduan ini dianjurkan di seluruh negara mulai 1 Oktober 2020 hingga 31 Disember 2020. Ia juga menampilkan cabutan bertuah dan peraduan putar dan menang dengan hadiah yang menarik bernilai sehingga RM100,000. Kempen dan peraduan ini bertujuan untuk menyebarkan kebaikan keju New Zealand dengan membawa kegembiraan kepada para pengguna di Malaysia ketika menghadapi cabaran pandemik Covid-19 ini.

Menurut Jack Tan, Pengarah Perkhidmatan Makanan Fonterra Brands Malaysia, peraduan ini bertujuan menyebarkan kegembiraan melalui kebaikan produk keju dan tenusu New Zealand ketika negara sedang mengharungi badai pandemik Covid-19. "Keju adalah sumber protein yang kaya dan pengambilan protein sebagai sebahagian daripada pemakanan seimbang dan gaya hidup yang sihat dalam menyumbang kepada emosi yang baik. Dalam erti kata lain dengan menikmati keju dapat membuat anda gembira. Kami berharap untuk membawa senyuman dan aura positif kepada rakyat Malaysia dengan menyediakan kebaikan keju dari New Zealand!" Tan berkata.

Selain menjadi sumber semulajadi protein, keju juga terkenal dengan rasanya yang lazat! Peraduan Anchor Legendairy adalah sebahagian daripada kempen baharu jenama ini untuk mempromosikan menu masakan berasaskan keju dari lebih 650 buah bakeri, restoran dan kafe F&B yang komited untuk menyediakan makanan yang lazat seperti kek, kuih tat, roti keju, pizza, burger serta nasi keju panggang atau pasta. Anchor Food Professionals berharap untuk menyokong industri F&B tempatan yang terkesan akibat pandemik global ini dengan memperluaskan kehadirannya kepada lebih banyak pengguna dan pelanggan di rumah mahupun di kedai. Kempen ini juga merupakan salah satu usaha untuk meningkatkan kemahiran dan memberi pendedahan kepada pengendali makanan terhadap kemahiran penggunaan media sosial yang amat diperlukan terutamanya pada waktu pandemik sebegini.

Krisis Covid-19 telah mempercepatkan keperluan untuk menimba kemahiran dalam penggunaan media sosial terutama dalam menangani isu kegawatan ekonomi yang kian mencabar. Anchor Food Professionals berhasrat untuk memberi sokongan kepada para pengendali F&B dalam usaha meningkatkan kemahiran media sosial mereka supaya perniagaan mereka mam kekal bertahan, malah berkembang maju ketika Malaysia berusaha untuk memulihkan ekonominya. Oleh itu, beberapa restoran dan bakeri yang mengambil bahagian akan menawarkan perkhidmatan pembungkusan dan penghantaran untuk menyasar lebih ramai pengguna, terutama mereka yang lebih suka makan di rumah pada masa kini.” Tan menjelaskan.

Antara sebab utama mengapa pengguna perlu  memilih produk tenusu dari New Zealand, Tan berkata bahawa “Anchor Food Professionals merupakan antara peneraju syarikat perkhidmatan produk tenusu di Malaysia dan kami bangga dengan warisan turun temurun ini terutama dalam penghasilan produk tenusu berkualiti tinggi daripada lembu yang diberi makan rumput di New Zealand sejak tahun 1886. Produk Anchor Dairy Foods ini dijual kepada lebih 80 buah negara di seluruh dunia dan telah wujud di Malaysia melalui syarikat Fonterra iaitu sebuah koperatif tenusu multinasional sejak 1960. Kami mempunyai rekod yang cemerlang dalam membekalkan produk tenusu yang memiliki rasa, tekstur dan prestasi fungsi yang unik untuk para pengendali makanan industri F&B Malaysia”.

Berikan diri anda sebab untuk senyum pada hari ini dengan kebaikan dan kelazatan keju! 

Sertai peraduan Anchor  Legendairy dan rebutlah peluang untuk  memenangi cabutan bertuah dengan hadiah utama percutian 3-hari-2-malam di resort mewah di Langkawi untuk dua (2) orang termasuk tiket penerbangan dan sembilan (9) hadiah sagu hati yang terdiri daripada alat elektronik untuk dimenangi dalam cabutan mingguan! Peserta juga boleh menebus hadiah eksklusif daripada www.smilewithanchor.com apabila mereka membuat pembelian makanan yang menggunakan keju Anchor dari restoran dan bakeri yang mengambil bahagian. Semua pelanggan yang makan di restoran, dipek ataupun melalui pesanan penghantaran dari restoran-restoran yang mengambil bahagian juga boleh menyertai peraduan ini. 

Langkah Menyertai Peraduan "Smile with Cheese" Anchor Legendairy 

  1. Pelanggan atau pengguna hanya perlu mengambil gambar bukti pembelian 
  2. Muat naik ke laman web, https://smilewithanchor.com/
  3. "Like" dan "Follow" Anchor Food Professionals di Facebook (https://www.facebook.com/AnchorFoodProfessionalsMY) dan Instagram (https://www.instagram.com/anchorfp.my/) untuk maklumat lanjut tentang peraduan. 

10 ulasan:

  1. Banyak tu 100K 😍😍😍 brand anchor memang best. Antara favourite ena

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan... Kalau ada rezeki, insyaAllah bolehlah menang nanti

      Padam
  2. Balasan
    1. Betul tu Kak Sue.. Sangatlah lumayan. Geram betul LeYa tengoknya.. Hee..

      Padam
  3. menarik tu hadiah dia. sempat lagi nak join ni. mana tau ada rezeki.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu.. Marilah sama-sama mencuba peluang yang ada ni kan..

      Padam
  4. untung untung ada rezeki boleh menang sekali sambil membeli kan. Tq share kak

    BalasPadam
  5. Anak memang suka makan cheese jenama ni..harapla saya dapat menang

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com