Isnin, 30 November 2020

Koleksi Blouse dan Palazo Dari ByReefa Menjadi Igauan Muslimah

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Sekali pandang pasti terus tergoda. Itulah ragam dan naluri seorang perempuan. Nampak benda baru dan cantik-cantik je terus rasa nak memiliki. Dandan tu tangan gatal menekan "Add to Cart" koleksi pakaian yang diminati untuk dibeli. Hahaha... Tak kurang juga LeYa. Asal ada nampak yang berkenan di hati mulalah diri ini nak jugak membelinya. Sampai dah kena perli dengan Mr. Otomen Taro pun buat tak reti je.. Hehehe... Kepuasan hati itu pasti! Kah!

Nak... Nak... Zaman sekarang ni dah banyak koleksi pakaian muslimah dijual. Memang happy sesangat lah kan... Bukan setakat labuh, longgar, malah boleh bergaya dan harga pun mampu milik. LeYa like sangat-sangat....!

Jadi, jom LeYa perkenalkan korang semua dengan butik LF OUTLET & COLLECTIONS, butik pakaian Muslimah yang dijual secara online dengan pelbagai jenis rekaan pakaian termasuklah baju kurung, blouse, maxi dress, palazo dan banyak lagi pada harga mampu milik dan moden trendy

Sempena Y.E.S. - Year End Sale ni, koleksi BYREEFA telah melancarkan seluar PALAZO yang longgar dan menutup aurat dengan lebih sempurna. Rekaan ini menampilkan ciri yang ringkas tetapi cukup elegan dan moden. Didatangkan dengan 6 pilihan warna yang cukup menarik dan tertawan.

 
 

Palazo ni direka khas dari material premium como crepe, selesa dan tidak panas. Pinggang dia pun full getah. Memang sesuailah nak pakai pergi jalan-jalan atau acara santai bersama kawan-kawan mahupun keluarga. Harganya pun murah dan berbaloi untuk korang miliki.

Harga PROMO : RM29
Harga Asal : RM39
Beli minimum 2pcs, Free Postage SM




Selain koleksi seluar Palazo yang ditampilkan, korang juga boleh Mix & Match blouse dan palazo juga. Blouse yang ditampilkan juga Nursing dan Wudhuk Friendly. Dengan harga berpatutan RM60 + Free Postage untuk Semenanjung Malaysia, korang dah boleh dapat dua koleksi pakaian iaitu Blouse + Palazo. WoW!!! Baik korang grab sekarang sebelum terlambat dan menangis di tepi bucu katil.




Tercari-cari hadiah untuk yang tersayang buat ibu, isteri, kakak, adik atau rakan prempuan? Inilah masanya si jejaka tampan menunjukkan rasa cintanya dengan menghadiahkan koleksi Blouse & Palazo BYREEFA dari LF OUTLET & COLLECTIONS. Ada pelbagai pilihan warna yang cantik-cantik untuk korang padankan dengan warna pilihan yang tersayang. So, cepat-cepatlah order sekarang.






Memang cantik-cantik dan murah kan harga yang ditawarkan dekat LF OUTLET & COLLECTIONS ni. Okay lah... Mesti korang dah tak sabar kan kat mana nak dapatkan koleksi pakaian yang cantik ni? Untuk memudahkan korang membuat pilihan dan pembelian koleksi pakaian BYREEFA dari LF OUTLET & COLLECTIONS, boleh lah korang layari

Facebook | www.facebook.com/lfoutlets

Instagram | www.instagram.com/lfoutlets

WhatsApp | 017 - 632 1680 

Enjoy your shopping!

4 ulasan:

  1. Palazo kaler putih akak suka. Harga murah nya.

    BalasPadam
  2. wahhhh..jgn la hasut akak..akak cepat tergoda tau. tambah harga mur mur ni, lagi lah cepat cair. hehe

    BalasPadam
  3. Nice sangat blouse ni. Wife saya mesti suka huhu.

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com