Selasa, 15 Oktober 2019

Insourin - Minuman Kesihatan Untuk Pengidap Diabetes Menurunkan Kadar Gula Dalam Darah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Siapa kat sini yang tidak mahu kelihatan sihat dan ceria? Pengidap diabetes atau kencing manis pasti seronok selepas tahu apa yang LeYa akan kongsikan ini. Korang pernah dengar tentang Insourin? Insourin merupakan minuman kesihatan untuk menurunkan kadar gula dalam darah. Ia khusus kepada pesakit diabetes untuk membantu menurunkan kadar gula atau glukos dalam tempoh masa yang singkat.


Insourin dari Joymix - Minuman Kesihatan Untuk Pesakit Diabetes

Ramai dalam kalangan rakyat Malaysia hari ini suka makan makanan manis dan bimbang bila menghidap penyakit diabetis atau kencing manis ini. Diabetes merupakan penyakit yang perlu dibimbangkan rakyat Malaysia kerana menurut kajian National Health and Morbidity Survey 2015, hampir satu daripada lima orang dewasa mengalami diabetes. Kaji selidik juga telah mendedahkan bahawa 1.8 juta daripada 3.5 juta rakyat Malaysia didiagnosis dengan diabetes serta tidak menyedari mereka mengalami penyakit kronik itu.

Dengan itu, satu keberkesanan produk telah membantu pesakit diabetes untuk menurunkan kadar gula dalam masa 2 jam dengan Insourin dari Joymix.


Terkejut dengan kenyataan itu? Ya! Memang benar. Dalam 2 jam sahaja, bacaan kadar gula dalam darah pesakit diabetes menurun. Apa yang ada dalam minuman kesihatan Insourin?

Insourin adalah minuman kesihatan yang mempunyai rasa sitrus yang mengandungi bahan utama seperti

1. Citron Juice Powder / YUJA / 유자
2. Dipatenkan Momordica Charantia Polypeptide (melon pahit) 고야
3. Erythritol- Zero Calorie Sugar

Insourin juga bertindak hampir sama seperti insulin dalam tubuh. Sebaiknya ia lebih berkesan jika meminumnya selepas makan.

Faedah Mengamalkan Minuman Insourin

1. Dapat mengurangkan glukosa darah (Diabetik) selepas makan
2. Mengurangkan Hemoglobin Glycated (HbA1c)
3. Membantu mengurangkan lemak dalam badan.
4. Mengurangkan Jumlah Kolesterol dan Trigliserida
5. Mencegah dari sebarang penyakit hati.


Cara Pengambilan

1. Ambil dan tuangkan 1 sachet Insourin ke dalam 1 cawan kecil air bersuhu bilik normal.
2. Kacau sebati.
3. Minum ketika bersama menikmati makanan atau selepas makan.


Selain itu, korang juga boleh mencegah atau mengurangkan tahap glukosa dalam darah dengan mengamalkan kehidupan yang sihat seperti banyakkan meminum air putih/suam, makan makanan yang sihat dan sentiasa bersukan.

Biasakan diri untuk bersukan kerana senaman ringan yang kerap juga mampu membantu membakar gula berlebihan dalam tubuh. Cuba korang menyasarkan sasaran lebih kurang 30-60 minit dengan melakukan aktiviti fizikal seperti berjalan, jogging perlahan dan sebagainya. Dengan bantuan Insourin juga, ia turut membantu korang mengurangkan paras gula dalam darah dengan lebih berkesan lagi.


Kat mana nak dapatkan produk minuman kesihatan Insourin? Korang boleh terus beli secara online menerusi laman web di bawah


Gaya hidup sihat menjamin keluarga bahagia

#insourin #joymix

9 ulasan:

  1. Kena beli la satu utk cuba keberkesannya. Tq.

    BalasPadam
  2. Akak takde kencing manis....untuk pesakit kencing manis kena dapatkan nasihat doktor dulu sebelum consume..kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah... Sebolehnya kena dapatkan nasihat doktor la. Takut apa-apa terjadi.. Tapi menurut yang dah guna Insourin ni memang berkesan

      Padam
  3. Alternatif utk para pesakit diabetes. Tapi kena consult doktor dulu lah kan takut ada yg under treatment kan.

    BalasPadam
  4. Satu pilihan terbaik buat pesakit diabetes sbg usaha merawat. Boleh beritau kat member yg ada diabetes juga ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye Abg Khir... Boleh dicuba ye.. Tapi kalau tak serasi tu maybe boleh mintak nasihat doktor

      Padam
  5. I am upbeat to locate your recognized method for composing the post. Presently you make it simple for me to comprehend and execute the idea. Much obliged to you for the post. If you're looking for the best Things to do in the world, this list has something for everybody! From adventure to culture, food to history .

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com