Rabu, 31 Julai 2019

My Home - Jualan Perabot Murah & Berkualiti. Jom ke Sunway Pyramid Convention Centre!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Nak beli perabot murah? Jom ikuti selanjutnya di Blog LeYa. Boleh jimat kaw-kaw punya! 

Satu hari tu LeYa jalan-jalan sekitar Kuala Lumpur. LeYa pun terpandang dan terus singgah Home Fair di MITEC sebab LeYa dapat tahu ada tawaran menarik menanti jika berkunjung ke My Home. Memang sangat menarik dan unik. Kawan-kawan pun ada cakap sebab ada yang dah bawa pulang TV baru bernilai RM1,200 dengan hanya bayar RM700 sahaja. 


Wah!!! Tak boleh jadi kan. LeYa pun peliklah. Kenapa murah sangat? Jadi, bila ditanya, beliau pun kongsilah tentang My Home adalah satu-satunya pameran perabot dan barangan rumah yang menawarkan diskaun voucher kepada para pengunjung. Menurut beliau lagi, voucher yang disediakan ni merupakan cash voucher yang bernilai sehingga RM500. Wow!


Memang begitulah realitinya yang dikatakan kawan LeYa tu. Memang murah dan berbaloi! Lagi best dapat voucher sehingga RM500 pulak tu. Memang boleh jimat banyak sangat ni. Memang benarlah seperti yang dikhabarkan. Semuanya murah berkali-kali ganda. Perabot pun berkualiti. Cakap sahaja korang nak apa? Segala jenis perabot ada dijual di sini. Memang best dan terpesona betul!






Yeehaa! Memang murah giler! Tengok jelah perabot-perabot yang dijual dengan harga murah tu. Itupun boleh nego lagi. Sudahlah dapat diskaun voucher, boleh nego pulak lagi. Aduh! Memang rugi lah siapa yang tak datang ke My Home ni. 


Jadi korang, apa tunggu lagi? Jom Serbu My Home yang akan berlangsung selama tiga hari di Sunway Pyramid Convention Centre bermula 02 - 04 Ogos 2019 (Jumaat - Ahad). Yang pasti, korang jangan lupa datang awal untuk dapatkan voucher tunai bernilai RM200 dan RM500. Ingat! Untuk pengunjung yang terawal sahaja!

Nantikan juga LIVE Update dari LeYa, Otomen Taro dan Team Propa Rangers pada 02 Ogos 2019 jam 11.00 pagi di My Home.


Maklumat lanjut, boleh layari

Facebook
https://www.facebook.com/myhomeexhibition

Tarikh
02 - 04 Ogos 2019 (Jumaat - Ahad)

Lokasi
Sunway Pyramid Convention Centre

8 ulasan:

  1. dapat voucher tu mmg boleh sgt beli barangan impian kan

    BalasPadam
  2. esok last day..yang tinggal berdekatan wajib serbu..kena datang awal. untung2 dapat voucher kan Leya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul3x... Memang kena serbu. Mana tahubdapat harga runtuh. Ooo.. Voucher tu rasanya dah hari last xde dah kot..hehe..

      Padam
  3. Dpt voucher tu mg shopping sakan..bestnys

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com