Jumaat, 19 Julai 2019

Miliki Peranti Pintar Di Kediaman Anda Dengan Membeli-Belah Di Shopee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Semalam LeYa ada perasan satu rumah ni guyss... Cantik dan lengkap dengan segala peranti pintar. Bestnya lah kan kalau rumah LeYa secantik rumah-rumah orang kaya tu kan. 


Impian LeYa tercapai dengan adanya aplikasi Shopee. Wow! Macam tak percaya je. Dengan aplikasi Shopee, LeYa boleh miliki apa sahaja dengan harga yang murah.

Dengan Shopee, korang boleh lengkapkan rumah dengan peranti pintar dari Ekosistem Xiaomi tanpa perlu membakar dompet korang! Bayangkan korang bangun je dari tidur, segala-galanya dilakukan dan dikawal dengan hanya sentuhan pada aplikasi yang ada di rumah korang. Best ke best?


Korang juga boleh rasai pengalaman menonton filem atau teater dalam keadaan selesa di rumah sendiri dengan Xiaomi Mi TV 4A dan Xiaomi Mi Soundbar bagi mencapai pengalaman sinematik. Ia dikuasakan oleh pemproses quad-core 64-bit, Xiaomi Mi TV juga boleh digunakan sebagai monitor komputer atau screencast telefon bimbit yang akan memenuhi keperluan permainan korang. 

Selain itu, jangan lupa Fan Kipas Xiaomi Smartmi juga boleh memberi korang angin petang yang senyap dengan keupayaan untuk mengawal 4 jenis sudut melalui telefon.


Apa lagi yang korang nak buat dengan adanya peranti-peranti pintar di rumah korang? 

Nak santai di luar?

Jom LeYa tunjukkan korang dengan peranti Xiaomi Mijia Electric Scooter Pro. Ia menawarkan jarak perjalanan sejauh 45km dengan satu kelajuan tunggal dengan kelajuan maksimum 25km/jam.

Wow! Peminat skate mesti suka yang ni. Korang yang meminati skate roller boleh semak Skuter E1 Skate Xiaomi Segitiga yang mempercepatkan sehingga 12km/jam yang merupakan tiga kali lebih cepat daripada berjalan dan ia merupakan cara terbaik untuk mengeratkan hubungan silaturrahim antara keluarga.



Selain itu, korang juga boleh semak tubuh badan dengan Skala Komposisi Badan Xiaomi Mi yang menunjukkan 10 data tubuh dengan tepat seperti berat badan, BMI dan massa otot. Korang juga boleh menjejaki kecergasan dengan Mi Band 4. Ia dilengkapi dengan paparan skrin sentuhan AMOLED warna penuh 0.96 inci dan 39.9% lebih besar daripada versi sebelumnya. Rekod aplikasi Mi Fit dengan menganalisis aktiviti fizikal dan data kesihatan dapat membantu memanfaatkan sepenuhnya kehidupan seharian kita.

Korang juga boleh mendengar alunan muzik kegemaran atau menjawab panggilan telefon melalui penyenggeraan Headset Wireless Xiaomi RedDroid 5.0 dengan telefon bimbit korang.

Jangan lupa untuk manjakan diri dengan alat kecantikan sepertu Xiaomi Zhibai Anion Blow Dryer, Xiaomi Refresh H600 Beard Shaving Manual Razor dan juga Xiaomi Doctor Bei IPX7 Waterproof Electric Toothbrush bagi memberikan senyuman yang sempurna di hari-hari korang. Lakukan kerja rumah semudah 1,2,3 dengan bantuan Smart Vacuum Cleaner Xiaomi Roborock S55 untuk menjaga lantai bersih dan bebas habuk. 

Membawa masa depan ke depan pintu korang, Xiaomi Ecosystem bertujuan menyediakan korang alat yang tahan lama dan bergaya yang menjadikan kehidupan lebih selesa dan mudah. Peranti pintar Xiaomi disepadukan dengan kepintaran manusia di mana ia dapat menganalisis dan melaksanakan seperti yang korang mahu dengan hanya satu klik pada Mi Home App. Mi Home App membolehkan pengguna mengawal dan berkomunikasi jauh dengan peranti mereka pada fungsi seperti memeriksa hayat bateri, mengawal suhu, menyediakan status masa nyata dan kemas kini statistik dan banyak lagi tersedia di Apple App Store dan Google Play Store.

Halaman koleksi elektronik harga Terendah Beli-belah Shopee mempunyai alat, peralatan sukan, peralatan rumah dan banyak lagi dengan harga terendah di pasaran. Sekiranya anda mencari barangan yang sama yang lebih murah di luar Shopee, ciri Jaminan Terendah Harga memastikan anda mendapat ganjaran sebanyak 120% daripada perbezaan harga. Dengan ciri ini, anda tidak perlu risau bahawa anda tidak mendapat tawaran terbaik, kerana anda. Shopee Malaysia juga menawarkan pelan ansuran percuma dan 0% pelan pembeli. Pembeli juga boleh membeli-belah dengan ketenangan fikiran sekarang dengan Jaminan Pembeli. Jika pengguna merasakan bahawa terdapat sebarang masalah atau ketidakpuasan terhadap produk mereka, mereka boleh meminta bayaran balik. Tertakluk kepada terma dan syarat.

2 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com