Khamis, 23 Mei 2019

Tingkatkan Potensi Diri Dalam Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Trend pemasaran dan pembelian telah berubah seiring peredaran zaman dan teknologi. Ramai dalam kalangan kita ni sebenarnya suka nak berbisnes. Tapi lupa yang marketing adalah perkara penting untuk jadikan perniagaan semakin maju, bercambah dan kukuh serta jualan semakin masuk dalam syarikat.

Siapa taknak berbisnes kan? Ia dapat memberi kita money-freedom, tidak terikat dengan waktu kerja di pejabat dan boleh ke mana sahaja tanpa terikat dengan mana-mana majikan. Nak ubah diri dalam meningkatkan kewangan, potensi diri dan berjaya adalah tidak mustahil tetapi korang harus tahu dan faham strateginya. 

Menyedari akan kekurangan yang ada pada diri seketul LeYa ini, tidak teragak-agak lagi untuk memperbaiki diri yang serba kekurangan ini.


Pelancaran Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan

Baru-baru ini, Momentum Internet Sdn Bhd telah melancarkan program Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan yang berlangsung di Holiday Villa, Subang pada 23 Mei 2019. 

Justeru, Najib Asaddok yang merupakan Pakar Pemasaran Online dalam kalangan usahawan tempatan menyasarkan bantuan kepada 50,000 usahawan untuk mempunyai perniagaan dan memahami ilmu pemasaran online serta tahu cara NAK TARIK RAMAI PELANGGAN. 


Najib Asaddok yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Momentum Internet Sdn Bhd yang juga seorang usahawan internet sejak 2009, trainer dan penceramah, penulis buku motivasi dan pemasaran Roket Emel, Roket Bisnes, Momentum Bisnes, Roket Pemasaran Momentum dan 4 Turbo Copywriting berpengalaman dalam dunia jualan sejak 2005. 


Dengan kejayaan yang beliau tempa sehingga hari ini, lebih 38,000 usahawan telah dibantu olehnya dari seluruh Malaysia, Singapura, Indonesia dan Brunei. Beliau menjadi rujukan kepada usahawan untuk melebarkan sayap melalui pemasaran online. 

Dalam kalangan kita peniaga hari ini, kebanyakan akan biasa fokus penerangan tentang penjualan produk, kandungan produk, kehebatan produk dan banyak lagi berkaitan produk. Mereka terlupa yang membuat keputusan untuk memiliki produk itu adalah manusi bernama pelanggan. Jadi, dari situ sedikit demi sedikit tujuan mula nak berniaga pudar bilamana pemasaran tidak menjadi.

Nak salahkan siapa? 


Dalam membina empayar perniagaan ini, perlu kita tahu dan sedar yang marketing dan strategi menarik ramai pelanggan sangat penting.

Usahawan perlu berani bertindak untuk mengambil peluang dan belajar cara bagaimana untuk meningkatkan perniagaan kita. Dah nak wawasan 2020 ni kan! Tak kan lah korang masih di tempat yang sama? Apa kata mulai sekarang, ambil aura positif dan peluang ini sekali seumur hidup sebagai batu loncatan untuk berjaya dalam perniagaan dan kehidupan.


Inshaa Allah, LeYa juga akan berada di Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan sebagai satu aspirasi dalam meningkatkan kredibiliti diri dan arah tuju kejayaan yang cemerlang. Dengan mengikuti program seumpama ini, ia bukan sahaja menguntungkan aspek perniagaan, malah membantu mengubah fokus terhadap kehidupan.


Bersempena dengan ulang tahun ke-5, Momentum Internet Sdn Bhd ingin membantu 50,000 usahawan di Malaysia untuk membina empayar perniagaan dan menaikkan jualan melalui siri kelas Roket Pemasaran Momentum yang ditawarkan pada yuran RM1 sahaja.


Untuk maklumat lanjut mengenai program Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan, boleh layari

Website



4 ulasan:

  1. Bagus program mcm ni, bkn senang nk tingkatkan bisness klu xda ilmu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan... Ilmu itu penyuluh hidup. Kita kena grab dan hayati seenuhnya
      Jom kak!

      Padam
  2. Wahh beruntung siapa yg dpt join ni kan Leya..ilmu utk diguna pakai dan memajukan diri dan bisnes

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Memang bagus kalau dapat grab ilmu ni

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com