Thursday, 23 May 2019

Pendedahan Lubuk Bundle Gred A Di Thailand

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Hari ini, tanggapan terhadap penjualan kasut-kasut terpakai, baju, beg atau barangan bundle tidak menguntungkan perlu diubah kerana ada di antara peniaga-peniaga ini yang mampu menjana pendapatan sehingga belasan ribu ringgit sebulan. Lebih-lebih di musim perayaan sekarang. Tidak dinafikan ramai dalam kalangan peniaga sudah mula berniaga bundle. Persoalannya cuma dari mana sesetengah kedai mendapatkan barangan Gred A dan berkualiti untuk dijual?
"Beli stok barang bundle berguni-guni... Tapi bila buka sahaja guni! Hanya ada 2-3 ketul sahaja barang yang gred A yang boleh dijual. Barang yang lain? Kebanyakan hanya layak dijadikan kain buruk atau dibuang dalam tong sampah! 
Jadi, buntu memikirkan kat mana kedai-kedai bundle terbaik mendapatkan barangan bundle gred A. So... Kali ini LeYa kongsikan cara bagaimana untuk korang yang minat nak berniaga dan nak dapatkan barangan bundle gred A ni.

Panduan Mendapatkan Barangan Bundle Gred A

Ok... LeYa cerita sedikit. Kalau balik kampung di Port Dickson, selalu LeYa perasan kedai bundle terkemuka ni sentiasa ramai orang. Memang tak pernah lengang dari pengunjung baik dari masyarakat tempatan mahupun orang luar yang datang bercuti ke Port Dickson. Terdetik untuk masuk dan cuci mata di sana. Wow! Ternyata koleksi barangan yang ada dalam tu memang cantik dan berkualiti.

Bukan setakat baju dan seluar je tetapi segala macam produk bundle ada dijual di sini, dari topi, jaket kulit, kasut, beg, tali pinggang dan banyak lagi lah. Macam-macam ada! Apa sahaja yang korang nak, ada dijual kat sini. Semuanya ada! Sebab tu kedai bundle ni sentiasa ramai orang.

Jadi, LeYa boleh katakan yang perniagaan bundle ini memang boleh menguntungkan lagi-lagi produk-produk yang dijual berkualiti dan gred A.


Lubuk Bundle Gred A Dari Negara Jiran Sebelah

Ok... Kita tahu hari ini sangatlah banyak lubuk bundle yang boleh diperolehi. Namun, tak semua lubuk bundle menyediakan produk gred A. 

Tapi... Kalau korang nak tahu dekat negara jiram kita, Thailand ada satu lubuk bundle yang menyediakan barangan dan produk berkualiti gred A untuk korang jual.

Tak ramai pun yang tahu mengenai lubuk X ni. Kalau yang tahu pun, mereka tidak akan mendedahkan rahsia ini. Almaklumlah masing-masing nak berniaga. Risau akan persaingan pesat.

Memperkenalkan Panduan eBook Lubuk Bundle Dari Thailand


Aha! Dalam ebook ni korang akan ketahui langkah demi langkah, dari mula perancangan untuk ke Thailand, persiapan yang perlu dilakukan, dari segi bajet, jadual perjalanan, cara bagaimana nak ke lokasi Lubuk X hinggalah cara nak beli, bungkus dan hantar barang-barang tu sampai di depan pintu rumah korang di Malaysia! Semuanya lengkap disediakan.

Isi Kandungan eBook

Antara perkara-perkara penting yang terdapat dalam ebook ini ialah:
  1. Lokasi sebenar "Lubuk X" di peta Thailand dan bagaimana untuk pergi ke sana?
  2. Penulis tunjukkan anda bagaimana untuk pergi ke "Lubuk X" itu, menerusi laluan di utara, pantai timur dan juga laluan udara menaiki kapal terbang dari KLIA!
  3. Ada 10 perkara yang perlu anda persiapkan sebelum memulakan perjalanan anda ke Lubuk X, tertinggal salah satu dari 10 perkara ini! Perjalanan anda ke Lubuk X mungkin akan menjadi bencana!
  4. Bila dah sampai ke Lubuk X, nak duduk kat mana? Nak makan kat mana? Makan apa? Janhan risau! Penulis akan tunjukkan juga dalam ebook ini tempat bermalam yang selesa dan murah serta kedai makan yang halal di sana!
  5. Ramai orang selalu fikir, hanya untuk dapatkan t-shirt dan jeans sahaja untuk dijual di kedai bundle, tetapi sebenarnya, ada banyak lagi barangan lain yang boleh anda jual di kedai bundle. Dalam ebook ini, penulis tunjukkan 12 jenis barangan bundle yang boleh anda borong dari Lubuk X dan jual di Malaysia!
  6. Bila dah tahu nak beli apa, tibalah masanya untuk membeli... Tapi kalau anda tak pandai cakap Thailand, macam mana nak beli? Jangan risau! Penulis tunjukkan  cara bagaimana beliau borong berguni-guni barangan bundle di Lubuk X ini walaupun tak pandai cakap thailand sepatah haram pun.
  7. Lepas dah borong berguni-guni... Macam mana nak hantar ke Malaysia? Aha! Ada 2 cara! Penulis tunjukkan juga caranya dalam ebook ini. Anda tidak perlu lagi lakukan kesilapan yang pernah dilakukan penulis sewaktu dahulu di mana membawa semua hasil borong itu menaiki kapal terbang! Tak pasal-pasal kena cukai apabola sampai di airport! Rugi bossku!
So macam mana? Padat dan menarik kan segala yang terdaat dalam panduan ni. Ia sangat sesuai buat korang yang ingin memulakan perniagaan menjual barangan bundle gred A ni.

Ebook Hot! Baru Sahaja Diterbitkan

Ebook.ini baru sahaja dilancarkan pada bulan Mei 2019. Yang nak dapatkan panduan ni, boleh klik Lubuk Bundle - Panduan Borong Barang Bundle Di Thailand

Bonus Pembelian Panduan

Terdapat 2 bonus tambahan jika korang membeli panduan ini sekarang.
  1. Tips & Lubuk Jualan Bisnes Bundle
  2. 5 Barang Bundle "HOT" & Senang Jual!
Ok! Tapi mesti ada yang rasa sangsi lagi kan? Kalau korang benar-benar nak berjaya, LeYa kongsikan lagi testimoni pengguna yang dah pun mendapatkan panduan ini.

 

Nak dapatkan panduan ini? Klik pada banner di bawah.


LUBUK BUNDLE - PANDUAN BORONG BARANGAN BUNDLE DI THAILAND

Reaksi kOrang:

9 comments:

  1. Nice n informative sharing.... TQ

    ReplyDelete
  2. bagus ada ebook ini, terutama org yg nk niaga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul3x... Sangat membantu kepada yang memerlukan

      Delete
  3. oh baru tahu pasal lubuk bundle kat thailand :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau berminat nak berniaga bundle, bolehlah ikut tips dalam ebook tu..hehe

      Delete
  4. Perkongsian bermanfaat...TQ for sharing

    ReplyDelete

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com