Sabtu, 2 Februari 2019

Pujaan Hati Kanda Pikat Hati 12 Juta Penonton

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

12 juta penonton terpaku dipikat kanda Danny! Drama Pujaan Hati Kanda yang menggandingkan Remy Ishak dan Mira Filzah ini telah meraih rating terkumpul sebanyak 12 Juta dengan episod akhirnya ditonton 5 Juta penonton pada 28 Januari lalu. Lebih membanggakan, drama ini turut memperoleh lebih 30 Juta tontonan di Youtube @TV3Malaysia! (sumber Nielsen Audience Measurement).


Menurut Pengurus Besar, Pengurusan Jenama dan Rancangan TV3 & TV9, Puan Siti Nurlisia Mohd Nadzri, "Drama ini bukan sahaja tular kerana watak utamanya, malah dua watak antagonisnya iaitu watak Pali yang dilakonkan oleh Syazwam Zlkifly dan Kak Su oleh Reen Rahim turut tular apabila netizen geram dengan kedua watak ini. 

Kesemua watak di dalam drama ini mempunyai peranan tersendiri yang turut membantu drama ini diterima baik oleh orang ramai. Terima kasih kami ucapkan buat penonton setia yang sentiasa memberi sokongan terhadap drama-drama melayu di TV3. Sokongan anda menjadi pemangkin buat kami untuk sentiasa berusaha membawakan pelbagai lagi drama dan program menarik untuk tontonan anda!"


Berakhirlah teka-teki siapa ibu bapa kandung bayi comel bernama Rizqy. Danny juga menjadi hak mutlak Tiara yang sarat hamil. Pujaan Hati Kanda mengisahkan mengenai Danny lakonan Remy Ishak yang menerima kehadiran seorang bayi di hari pernikahannya. Danny terpaksa mencari pengasuh yang sudi menjaga Rizqy sementara dia menyiasat siapa sebernarnya ibu kepada Rizqy dan bernarkah Rizqy anak kandungnya.

Dalam kesulitan, Danny dipertemukan dengan Tiara (Mira Filzah), pelajar lepasan universiti yang kesempitan wang ringgit. Danny merahsiakan perkara sebenar mengenai identiti bayi itu. Tiara hanya mengetahui Danny adalah seorang duda yang kematian isteri. Tanpa diduga, cinta mula berputik antara Danny dan Tiara. Dalam masa yang sama, Danny masih berusaha menjejak gadis misteri demi sebuah kebenaran dengan apa cara sekalipun sekali gus membongkar misteri yang membelenggu hidupnya.

12 ulasan:

  1. Suri Hati mr.pilot 😊 I loved this drama😊 but need a Turkish sub . Thanks for your sharing 😊

    BalasPadam
  2. tak follow sangat citer ni.. tengok2 gitu jela janji update tahu apa jadi hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe... Sama lah kita... Ade je part yg missed jugak..

      Padam
  3. wow. saya satu episod pun tak tengok lagi ni. xD

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok xpe.. Boleh tgk online kat youtube TV3 Malaysia

      Padam
  4. wah banyak tu viewers dia. kak ana tak sempat tgk lagi.

    BalasPadam
  5. suka juga tengok drama ni sebab adanya baby Iqy tu..comel sgt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan3x... Comel kan baby tu.. Geram je tengok..hehe..

      Padam
  6. Tu la sana sini mama baca ttg phk Ni Mana x glemer

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com