Selasa, 27 November 2018

Ginn Fairy Queen Beauty Pageant Korea & Star Brand Awards International Ceremony 2019

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Penggemar kopi dan tea pasti menyukai cerita ini. Pada 26 - 28 Oktober 2018 lalu, I Love Coffee & Tea Expo telah memenuhi kebanyakan peminat kopi dan tea. Ia berlangsung selama 3 hari bermula seawal jam 9.00 pagi di Mid Valley Convention Centre. Ketika majlis berlangsung, LeYa turut berada di situ untuk hari yang ketiga. Turut hadir bersama pada hari itu ialah duta terkenal, Ms. Ginn Fairy Queen Beauty Pageant (Korea). Sepanjang ekspo tersebut, semua pengunjung dapat merasai kenikmatan kopi dan tea dari pelbagai kedai dan berpeluang mendapatkan cenderahati, hadiah dan bertemu dengan Ms. Ginn. Jom ikuti LeYa dalam pengembaraan ke beberapa kedai bersama Ms. Ginn.


Sebelum tu, Ginn memperkenalkan Ginn International dalam sidang media dan buat pertama kalinya International Beauty Pageant akan diadakan di Korea pada 25 May 2019 yang mana peminat akan dapat menyaksikan peserta-peserta Beauty Pageant dari Malaysia, China (termasuk SAR HK) dan Korea Selatan. Untuk makluman juga, Korea merupakan sebuah Negara yang lazimnya memberi peluang kepada bakat-bakat baru dari Asia Tenggara dan Asia Pasifik dalam industri hiburan dan kecantikan yang merupakan Korean Wave 2.0 dari “Gentle Nation”.






Latar Belakang Ginn International

Ginn International yang berpusat di HK pernah juga ke Korea Selatan dan Asia Tenggara untuk mengukuhkan lagi perhubungan antara negara-negara luar dalam menaikkan arus “K-Trends” dan bekerjasama dengan Federation of Arts & Culture Organizations of Korea (FACO) melalui pelantikan pengasasnya, Ms. Ginn atau Ginnie Lam sebagai International Ambassador of the Senior Model Association of Korea (under FACO).


Jadi, untuk menuju ke arah itu, Ginn International telah mengambil bahagian dengan menganjurkan pelbagai pameran kebudayaan di Korea Selatan dan luar negara pada tahun 2018 dengan tema Hanbok Fashion Ruanway Show. Dalam sidang media itu juga, Ginn International turut memberitahu tentang komitmennya dalam mempromosikan seni dan budaya sebagai satu misi untuk mengumumkan International Beauty Pageant Contest kepada dunia tentang kebudayaan Korea Selatan dengan penuh artistik.


Ginn International juga telah mengumumkan kepada semua media yang hadir termasuk blogger dan media arus perdana Kuala Lumpur bahawa Star Brand Awards International adalah inisiatif komersil sepenuhnya bagi jenama Korea Selatan dengan Digital Influencers di Asia Tenggara dan Asia Pasifik. Ini ditunjukkan dalam aktiviti yang diadakan seperti Expos and Trade Fairs


Star Brand Awards International Grand Ceremony ini akan diadakan bersempena dengan Ginn Fairy Queen International Beauty Pageant Final pada 25 May 2019 di Seoul, Korea Selatan. Ia turut mengiktiraf 10 jenama Korea yang terkemuka dan 10 orang Digital Influencers dari seluruh Asia Tenggara dan Asia Pasifik.



Ginn International Series of Press Conference & Participation Call akan terus berlanjutan ke Ghuangzhou, China pada 2 November 2018 dan Korea Selatan pada 13 Disember 2018.


Sekiranya korang berminat untuk menjadi Top Influencer Ginn International, bolehlah layari laman web http://www.GinnInternational.com/ untuk pendaftaran dan sebarang maklumat lanjut. Mana-mana syarikat yang ingin sertai untuk penajaan juga digalakkan ke halaman website tersebut.

2 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com