Isnin, 9 Oktober 2017

5 Sebab Kenapa Perlu Nikmati Dzas Soft Ice Cream

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Suatu ketika dahulu, LeYa ada berkongsikan dengan keenakan dan kelazatan DZAS SOFT ICE CREAM yang FRESH dan LEMBUT buatan sendiri. Kalau dah lupa, boleh klik link ini, Dzas Soft Ice Cream Memang Sedap


Nahhh.... bila satu-satu produk tu memang dah bagus, tak perlu pun nak promosi secara besar-besaran. Kesan positif dari pelanggan yang dah merasainya cukup memberikan berita gembira buat pemilik produk. Jadi, memang mudah lah terjual serta viral di media-media sosial yang ada.

Apa produk yang LeYa dok sebut-sebutkan dari tadi?
Produk yang dimaksudkan itu adalah Dzas Soft Ice Cream. Ia merupakan ais krim buatan sendiri yang mempunyai beberapa kelebihan untuk semua peringkat umur agar benar-benar puas hati dan gembira apabila dapat nikmatinya.



Kelebihan Dzas Soft Ice Cream yang Menjadi Viral di Laman Sosial

Produk ais krim ini mensasarkan kepada semua golongan tidak kira lelaki mahupun wanita, tua, muda malah kanak-kanak yang lebih-lebih seronok dan gembira bila dapat nikmati ais krim. Ia merupakan ais krim buatan sendiri yang sangat lembut dengan harga yang amat berpatutan iaitu HANYA RM1.00. Selain itu, ia juga diyakini halal dan sangat sedap!

Pihak Dzas Soft Ice Cream juga sedia menerima tempahan dari anda seperti majlis perkahwinan, hari guru, jamuan hari raya, rumah terbuka, majlis hari lahir, hari keluarga dan banyak lagi. 

Ais krim buatan sendiri. Memang sedap dan berbaloi. Boleh pilih apa sahaja perisa yang korang minati. Inshaa Allah... pasti akan tertunai hajat korang itu.

5 Kelebihan Produk Dzas Soft Ice Cream
  1. Sesuai kepada semua golongan
  2. Sangat Lembut dan Fresh
  3. Diyakini Halal dan Sangat Sedap
  4. Sedia menerima tempahan apa-apa majlis
  5. Murah dan berbaloi-baloi

Antara perisa DZAS SOFT ICE CREAM yang boleh korang rasai dan nikmati ialah:-
  1. Vanilla
  2. Coklat
  3. Cappucino
  4. Mocha
  5. Yam
  6. Strawberry
  7. Jagung
  8. Durian
  9. Blueberry




Daripada beberapa komen yang telah merasainya, Dzas Soft Ice Cream adalah produk yang boleh memberikan kesan kesegaran dan kenikmatan kepada semua golongan ketika menikmati hidangan ais krim tersebut.

Sekarang mungkin korang sudah tahu kenapa produk ini menjadi viral. LeYa juga ada kongsikan beberapa fakta menarik mengenai produk ini yang membolehkan ia menjadi produk pilihan ramai dalam menempah untuk majlis-majlis yang akan korang laksanakan.



Dzas Soft Ice Cream juga korang boleh dapatkan di kawasan seperti:-

  • Terengganu
  • Selangor
  • Sarawak
  • Perak
Berminat untuk mendapatkan atau menempah produk Dzas Soft Ice Cream terlajak laris ini? Apa yang perlu korang buat hanyalah WhatsApp ke talian nombor berikut: 017 - 234 0169 



Maklumat lanjut boleh layari:-

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. Memang sangat sedap... Boleh cubanya sekarang. hehee..

      Padam
  2. Saya suka makan aiskrim tetapi mahu ada teman yang berlainan jantina..

    Baru ada feel in love ..

    Hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha.... Ape lagi cepat2 lah cari teman tersebut...

      Padam
  3. Sedap nampaknya ni.. menarik, mmg boleh cuba :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeah!!! Mari cuba beramai-ramai.. Pasti puashati

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com