Saturday, 12 October 2013

Filem Paranoia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Hurrmmm....baru dapat tengok movie ni sedangkan dah ramai yang tengok pun. LeYa memang suka tonton filem thriller ni sebab bagi LeYa, ia dapat memberanikan LeYa dalam dunia nyata untuk menguruskan sesuatu perkara. Tetapi tak bermaksud untuk meniru segala aktiviti yang dilakukan dalam setiap filem tersebut... Haha.. Ok lah jom LeYa ada masukkan sekali trailer untuk filem ni..


PARANOIA
GENRE: Thriller
MULA DITAYANGKAN: 12 Sepetember 2013
Bahasa: English
PENGEDAR: Walt Disney Pictures
PENGARAH: Robert Luketic
PELAKON: Liam Hemsworth, Gary Oldman, Harrison Ford, Amber Heard, Embeth Davidtz, Josh Hollowey, Lucas Till, Ashley Benson.

SINOPSIS:
Adam Cassidy (Liam Hemsworth) ialah watak utama filem thriller ini yang mana dia bekerja sebagai pekerja berkolar biru baru di syarikat Wyatt Telecom. Dia membuat satu kesilapan besar lalu ditegur Ketua Pegawai Eksekutif, Nicholas Wyatt.


Nicholas yang tidak berhati perut tidak akan menyerahkan Adam kepada pihak berkuasa sekiranya Adam menceroboh syarikat pesaing sebagai perisik korporat. Walaupun kehidupan Adam berubah dengan dipenuhi kejayaan serta kemewahan, Wyatt sedang memanipulasi segalanya dan sanggup membunuh untuk mendapat keuntungan besar.

Adam menyedari dia hanya mainan dalam rancangan bosnya dan tidak mempunyai cara keluar kecuali terus melibatkan diri.
Reaksi kOrang:

1 comment:

  1. alamak ika tak berapa minat tgk thriller movie, kdg2 je layan klu ad pelakon2 yg familiar huhu

    ReplyDelete