Sunday, 6 February 2011

Selesai sudah Majlis Pertunangan Sepupuku, Fatin Nabilla

Pada 03 Februari yang lalu, aku telah diberi tugas menjadi photographer bagi Majlis Pertunangan sepupuku.. Jadi, dengan pertolongan dari Pak Uda, aku telah diberi amanah untuk menggunakan Canon EOS 550D nya dan mengambil gambar2 kenangan di majlis itu. 

Majlis itu berlangsung dengan suasana yang meriah dan baik sekali. Di bawah ini LeYa telah upload kan gambar2 semasa majlis itu berlangsung. So, LeYa tak nak byk cakap, jom kita tengok gambar2 tersebut...

Pelamin yg direka khas oleh uncle2 & aunty2 yg kreatif

Hantaran dari pihak perempuan

Hantaran dari pihak lelaki

Fatin Nabilla
Bilik pengantin

Cincin tanda pengikat janji

 
Sesi perbincangan

Ditamatkan dengan bacaan doa

Kaum keluarga dari pihak lelaki

Sepupu2 lelaki sebelah pihak perempuan. Tapi baju merah tuh paksu..hehe..

Bile ibu2 dah start berposing...


Kakak & Adik

Bersama sepupu2 perempuan
Reaksi kOrang:

0 beri komen di sini:

Post a Comment