Jumaat, 15 Disember 2023

Tonton Online Siri Anime Hyouka (Episod 1 - Episod 22)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...


Filem
Hyouka

Pengarah
Yasuhiro Takemoto

Genre
Animasi, Misteri

Pelakon / Alih Suara
Yuichi Nakamura, Satomi Sato, Ai Kayano dan Daisuke Sakaguchi

Sinopsis Anime Hyouka

Hyouka merupakan siri anime bergenre misteri slice of life yang diterbitkan pada tahun 2012. Anime ini merupakan garapan dan arahan dari pengarah Yasuhiro Takemoto yang mana sebelumnya telah mencipta anime Full Metal Panic dan High Speed Free. Menambah hebat dan menarik lagi adalah pengalih suara yang sangat baik seperti Yuichi Nakamura, Satomi Sato, Ai Kayano, dan Daisuke Sakaguchi.

Anime Hyouka mengisahkan Houtarou Oreki seorang pelajar sekolah menengah menjalani hidupnya dengan misi yang terarah kepada energi yang dia rasakan mampu. Sayangnya, hari-hari yang bertenang dan damai berakhir ketika kakaknya, Tomoe memaksanya untuk menyelamatkan Kelab Sastera. Kelab tersebut terancam dan terbubar kerana tidak mempunyai anggota baharu yang mendaftar.

Kesukaran Oreki untuk meneruskan legasi kelab itu dibantu setelah ia bertemu dengan pelajar bernama Eru Chitanda. Oreki fikir bahawa hidupnya akan dibantu oleh Chitanda, namun di sebaliknya, Oreki yang terjerat dek kerana kepribadian dan perasaan ingin tahu dari Chitanda. Akhirnya, Kelab Sastera tersebut memiliki empat anggota atau empat sekawan iaitu Houtarou Oreki, Eru Chitanda, Satoshi Fukube dan Mayaka Ibara.

Anime Hyouka ini mempunyai 22 episod yang akan merungkai setiap misteri dengan kemampuan menarik dari Oreki. Misteri apa sahaja yang dibuat oleh empat sekawan ini? Jom LeYa kongsikan link penuh untuk korang sama-sama tonton sehingga tamat.

Menariknya lagi, dalam siri anime ini ada disebut nama negara kita iaitu Malaysia. Wah! Rasa bangga pulak kan. Dah-dah jom tonton siri anime ni kalau korang nak tahu episod mana yang ada nama negara kita tu.


Senarai Episod Anime Hyouka

EPISOD 1

EPISOD 2

EPISOD 3

EPISOD 4

EPISOD 5

EPISOD 6

EPISOD 7

EPISOD 8

EPISOD 9

EPISOD 10

EPISOD 11

EPISOD 12

EPISOD 13

EPISOD 14

EPISOD 15

EPISOD 16

EPISOD 17

EPISOD 18

EPISOD 19

EPISOD 20

EPISOD 21

EPISOD 22

 


So... LeYa nak ucapkan selamat menonton siri anime Hyouka di tontonan online yang LeYa kongsikan. Jika korang rasa artikel ini adalah bermanfaat, tanpa segan silu silalah share di laman sosial korang dan jangan lupa untuk tinggalkan komen di bawah terhadap siri anime ini.

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com