Isnin, 2 Januari 2023

Tempat Makan Best Yang Wajib Anda Singgah Di Maksu Nasi Ayam Madu, Kuantan

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Kuantan merupakan ibu negeri Pahang yang memiliki bandar yang aman dan damai. Tidak seperti di Kuala Lumpur, Kuantan tidak terlalu sesak dengan hiruk-pikuk kenderaan. Bagi LeYa, ia cukup menenangkan. 

Okay... Kali ni LeYa nak bawa korang semua satu tempat makan nasi ayam madu terbaik di bandar Kuantan. Nak tahu kat mana? Jom terjah bersama LeYa! 


MakSu Nasi Ayam Madu

Jika korang ke Bandar Indera Mahkota, jangan lupa untuk singgah dan makan di MakSu Nasi Ayam Madu. LeYa boleh katakan ini adalah kedai yang terbaik untuk korang nikmati nasi ayam. Ditambah pula dengan keadaan kedainya yang luas dan bersih pastinya akan membangkitkan selera korang! 



LeYa diberi peluang untuk mencuba sendiri Nasi Ayam Madu di sini. Kalau nak cakap macam Nasi Ayam Hainan, ada rasa kelainan sikit dalam citarasanya. Nasi Ayam Madu dihidangkan dalam satu set nasi bersama Ayam Madu Kicap, Sup, Sos Cili dan sayur timun, salad dan tomato. Nak tahu kelainannya, korang sendiri kena try dan rasa.



Selain itu, bukan Nasi Ayam Madu sahaja yang korang boleh nikmati di sini. Pemilik bijak menambah selera pelanggan dengan menu-menu lain yang semestinya enak dan menyelerakan. Antaranya yang sempat LeYa rasa ialah Mihun Soto, Sup Tulang, Mi Kari dan Nasi Air.





Bukan itu sahaja. Korang juga boleh cuba rasai lauk-pauk tengah haro yang cukup sedap. Antaranya Gulai Patin Tempoyak, Gulai Kawah Daging, Sambal Ikan Keli dan banyak lagi. 








Korang boleh nikmati hidangan Maksu Nasi Ayam Madu ini setiap hari kecuali hari Ahad dari jam 11.00 pagi hingga 9.00 malam. Bertempat di Restoran Maksu Nasi Ayam Madu yang beralamat No B2, Ground Floor, 4, Jalan Indera Mahkota 2, Bandar Indera Mahkota, 25200 Kuantan, Pahang.



LeYa dah rasa Nasi Ayam Madu dan menu-menu kat atas tu. Dia punya Nasi Ayam memang terbaik. Mi Kari dia pun sedap ala chinese style. LeYa sarankan untuk korang datang dan cuba sendiri dekat sini. Bawalah keluarga mahupun kawan-kawan untuk rasai kelainan Nasi Ayam di sini. Selamat mencuba dan selamat menjamu selera semua.

Alamat 
No B2, Ground Floor, 4, Jalan Indera Mahkota 2, Bandar Indera Mahkota, 25200 Kuantan, Pahang

Waktu Operasi
11.00 pagi - 9.00 malam
(Buka Setiap hari kecuali Ahad)

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com