Sabtu, 1 Oktober 2022

Drama Bersiri Korea Voice 4 | Episod 1 - Episod 14

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Dah lama kan LeYa tak tonton drama bersiri Korea ni. So, tiba-tiba rasa nak tonton dan terbuka lah satu cerita ni dekat viu.com. Nak tahu lagi, jom ikuti selanjutnya di bawah.


Drama Bersiri Korea
Voice 4

Pengarah
Shin Yong Hwi

Genre
Thriller

Pelakon
Lee Ha-Na, Song Seung-Heon, Son Eun So, Kang Seung Yoon, Baek Sung Hyun, Lee Kyu Hyung

Producer
Kim Ryun-hee

SINOPSIS VOICE 4

Kang Kwan-Joo mendapat satu kiriman e-mel aneh hampir setiap hari. Pada awalnya, dia tidak mengambil endah. Namun. dia mula mengesyaki setiap dari emel itu ada kaitan dengan pembunuhan yang telah dilakukan. Dia mula menjejaki pengirim emel itu. Dari sisi lain, Derek Cho, seorang detektif dari Amerika Syarikat bekerja sementara di Korea dan mempunyai seorang adik yang bisu telah diculik dan mati dalam pembunuhan.

Voice 4 mengisahkan seorang pembunuh bersiri dengan keupayaan pendengaran telah membunuh orang ramai dengan menggunakan kemampuan pendengarannya yang luar biasa itu. Dalam masa yang sama, Kang Kwon-Joo (Lee Ha-Na), juga memiliki keupayaan pendengaran yang sama terdorong untuk menyelesaikan kes pembunuhan itu. Kang Kwon-Joo bekerjasama dengan Detektif Derek Jo (Song Seung-Heon) untuk menangkap pembunuh bersiri itu. Derek Jo ialah seorang ketua, yang tidak pernah membenarkan kesilapan. Dia adalah ketua pasukan dari LAPD (Jabatan Polis Los Angeles). Pasukan LAPDnya berurusan dengan kumpulan penjenayah. Sementara itu Kang Kwon-Joo telah mengalami PTSD sejak kematian Do Kang-Woo, tetapi dia masih menjalankan tugasnya sebagai ketua pusat panggilan kecemasan 112.



TONTON FULL EPISOD VOICE 4 DI VIU.COM

1 ulasan:

  1. tak pernah tengok lagi franchise ni tapi ramai yang cakap best. Nak kena marathon lah nanti

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com