Khamis, 29 September 2022

Trailer Rasmi Drama Bersiri The Last Of Us

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...


Siri Drama HBO
The Last Of Us

Pengarah
Craig Mazin
Neil Druckmann

Genre
Aksi dan Seram

Pelakon
Pedro Pascal, Bella Ramsey, Gabriel Luna, Anna Torv, Nico Parker,  Murray Bartlett, Nick Offerman, Storm Reid, Merle Dandridge, Jeffrey Pierce, Lamar Johnson, Keivonn Woodard, Graham Greene,  Elaine Miles dan Ashley Johnson

Penerbit
Sony Pictures Television

Tarikh Tayangan
2023


Sinopsis The Last Of Us

The Last Of Us merupakan siri drama HBO Original yang dihasilkan dari sebuah permainan video terkenal dengan nama yang sama dan dibangunkan oleh Naughty Dog secara eksklusif untuk platform PlayStation pada tahun 2023 ini.

Berlatarkan kisah dua puluh tahun ke hadapan setelah peradaban moden musnah akibat satu serangan virus yang mengubah manusia menjadi berpenyakit. Joel, seorang mangsa keluar dari zon kuarantin dan diupah untuk menyeludup Ellie, seorang gadis berusia 14 tahun. Bermula dengan sebuah kerjaya yang kecil bakal menukar sebuah perjalanan yang kejam dan menyayat hati kerana mereka berdua akan merentasi A.S. serta bergantung antara satu sama lain untuk meneruskan kehidupan.

Antara pelakon yang menjayakan drama bersiri HBO ini adalah Pedro Pascal sebagai Joel, Bella Ramsey sebagai Ellie, Gabriel Luna sebagai Tommy, Anna Torv sebagai Tess, Nico Parker sebagai Sarah, Murray Bartlett sebagai Frank, Nick Offerman sebagai Bill, Storm Reid sebagai Riley, Merle Dandridge sebagai Marlene, Jeffrey Pierce sebagai Perry, Lamar Johnson sebagai Henry, Keivonn Woodard sebagai Sam, Graham Greene sebagai Marlon, Elaine Miles sebagai Florence, dan Ashley Johnson dan Troy Baker.

The Last of Us ditulis dan diterbitkan oleh Craig Mazin dan Neil Druckmann. Siri ini adalah penerbitan bersama Sony Pictures Television dan diterbitkan oleh Carolyn Strauss, Evan Wells, Asad Qizilbash, Carter Swan, dan Rose Lam. PlayStation Productions, Word Games, The Mighty Mint dan Naughty Dog.


Jangan lupa untuk stream atau muat turun The Last Of Us di HBO GO. Langgan HBO GO dalam talian di https://www.hbogoasia.my/ atau aplikasi mudah alih menerusi App Store atau Play Store dengan harga serendah RM23.30/bulan. Korang juga boleh akses HBO GO menerusi Astro dan HBO GO juga tersedia untuk Android TV, Apple TV, LG TV dan Samsung Smart TV yang turut dilengkapi dengan fungsi AirPlay dan Google Cast.

4 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com