Khamis, 28 Oktober 2021

Mudahnya Buat Duit Dengan Aplikasi Honeygain

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Korang perasan tak hari ini lambakan aplikasi tersedia di Google PlayStore dan AppStore. Korang pernah terfikir tak adakah aplikasi yang membolehkan korang berkongsi Internet dan memperoleh Bitcoin atau Dollar? Kalau korang nak tahu, ia memang ada. Jom ikuti bacaan seterusnya di bawah ini.

Aplikasi yang membolehkan korang berkongsi Internet dan memperoleh Bitcoin atau Dollar itu dikenali sebagai Honeygain. Dan ianya hanya tersedia untuk telefon bimbit Android, Windows dan MacOS. Jadi, kepada pengguna telefon pintar Android, korang bolehlah mencubanya kerana mana tahu ia menjadi sumber terbaik untuk menjana pendapatan dalam ekonomi terkesan hari ini.

Apa Itu Honeygain?

Honeygain App adalah sebuah aplikasi penghasilan dalam talian Android bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan Bitcoin. Ia adalah cryptocurrency yang mana kini bernilai lebih daripada 4 hingga 5 ribu USD.

Jadi, rasanya korang dah boleh bayangkan tak apa manfaatnya aplikasi ini. Bagi yang ingin mencuba, korang perlulah mempunyai sambungan Internet yang stabil.

Langkah-Langkah untuk ke Honeygain

Korang hanya perlu memasang aplikasi ini di telefon pintar korang. Dan ia akan berfungsi di latar belakang setiap penggunaan Internet korang dan tidak memerlukan alat tambahan lain untuk berfungsi pada telefon korang.

1) Klik pada pautan ini : https://r.honeygain.me/ANAGUBC87C untuk dapatkan $5 USD secara percuma.

2) Tekan butang Sign Up 

3) Kemudian, download aplikasi dan tekan Get Android untuk telefon dan Get Windows untuk Desktop. 

4) Biarkan sahaja aplikasi korang tu dalam telefon korang. Know know nanti duit dah cukup $20 USD bolehlah cashout. Duit tu akan masuk ke akaun Paypal kita dan dari Paypal baru korang boleh buat pemindahan ke akaun bank korang. 

  

So.... Apa tunggu lagi? Duduk dan dapatkan duit melalui aplikasi Honeygain yang menakjubkan ini secara PERCUMA. Tak perlu labur wang, cuma hanya luangkan beberapa minit sahaja.

4 ulasan:

  1. Apa nie Leya.. macam tak paham sangat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aplikasi yang membolehkan penggunaan Internet kita dapat duit semula. Setiap penggunaan data Internet yang kita guna

      Padam
  2. ohh terima kasih atas perkongsian.. mmg sgt berguna
    Kepada yang hendak mengetahui lebih lanjut mengenai zakat, perakaunan dan sebagainya boleh tekan link zakat pendapatan
    borang b

    BalasPadam
  3. Wow.. ok, nak save entri ni.. tQ info ye...

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com