Isnin, 29 Mac 2021

vivo ZEISS Flagship Professional Photography X60 Series Dijual Dengan Promosi Masa Terhad

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Vivo Malaysia X60 dan X60 Pro yang baru sahaja dilancarkan kini boleh didapati di vivo concept stores, vivo official E-store, lazada, shopee dan peniaga sah di seluruh negara termasuk kedai Senheng dan SenQ.

Bagi meraikan ketersediaan keunggulan fotografi profesional terbaru ini, vivo memanjangkan had masa promosi dari 27 Mac sehingga 11 April 2021

Menerusi promosi jualan pertama, korang boleh membeli siri Vivo X60 di vivo official E-store pada ansuran sifar hingga 12 bulan sementara pelanggan Senheng dan SenQ pula boleh memilih pembayaran ansuran sehingga 36 bulan tanpa faedah serta Easy Payment Plan (EPP).

 

Pengguna yang membeli Vivo X60 akan turut menerima hadiah percuma bernilai sehingga RM 458 termasuk screen crack protection untuk tahun pertama. Pengguna yang menyukai X60 Pro pula akan menikmati hadiah percuma bernilai sehingga RM 658 yang mana terdiri daripada premium luggage bagi dua tahun jaminan dan screen crack protection untuk tahun pertama. 

 

Selain itu, korang yang menjadi ahli PlusOne di kedai Senheng dan SenQ berpeluang menikmati satu tahun tambahan jaminan pada pembelian siri Vivo X60. X60 dan X60 Pro merupakan telefon pintar vivo pertama yang menampilkan teknologi sistem pencitraan yang direka bersama dengan pembuat lensa terkenal Jerman ZEISS bagi kualiti kamera yang bermutu tinggi. Ciri X60 Pro Gimbal Stabilization 2.0 yang menjanjikan video lebih stabil.

 

X60 dan X60 Pro didatangkan dengan harga masing-masing RM2,699 dan RM3,299 serta boleh didapati dalam dua warna premium dan bergaya; Shimmer Blue dan Midnight Black.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh kunjungi ke E-store rasmi vivo Malaysia atau kedai Senheng dan SenQ yang berdekatan.

Pautan pembelian di Lazada

vivo X60 series: http://bit.ly/vivoX60seriesLazada

Pauntan pembelian di Shopee

vivo X60 series: http://bit.ly/vivoX60seriesShopee

Pautan pembelian di Senheng

vivo X60: https://bit.ly/3d013f0; vivo X60 Pro: https://bit.ly/3vWW6MH

Pautan pembelian di senQ

vivo X60: https://bit.ly/3rgImZx; vivo X60 Pro: https://bit.ly/3lLVCUS

4 ulasan:

  1. rambang mata bila tgok hp2 baharu yg berada di pasaran. teruja nak tukar tp duit x cukup. hehehe...

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Kan... Nak ditukar duit tak ramai lagi. Takpe la.. pakai la ape yg ade ni dulu kan.. hehe..

      Padam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com